Eşim sürekli üçüncü kişiler için benimle tartışıyor, ne yapacağımı bilmiyorum?

Merhaba arkadaşlar.. Ben 2 yıldır evliyim ve eşimle sürekli üçüncü bir kişi yüzünden kavga ediyoruz , eşim çok değişti.. Sabah gözünü açar açmaz kız kardeşiyle konuşmaya başlıyor resmen bir hastalık gibi ve gün boyu sürekli yazışıyorlar.. Daha bir gün geçmedi ki konuşmasınlar, 2 sokak uzağımızda kız kardeşi ama sürekli telefondalar eşim bir çivi dahi çaksa eve fotoğrafını yapıp kardeşine gönderiyor.. Kız kardeşi bana yanlış bir şey söylesede hakaret de etse hep onu savunuyor ben yokmuşum gibi davranıyor hep o haklıymış gibi hareket ediyor.. Aynısı arkadaşları ve annesi İçin de geçerli ama kız kardeşi kadar değil tabi. Arkadaşlarıyla çıktığı zaman bazen 6-7 saat eve gelmiyor ve ben bundan rahatsız olduğumu söylediğimde arkadaşları İçin beni karşısına alıyor , oysaki hiç bir zor anımızda zor günümüzde ne arkadaşları nede kız kardeşi daha bir defa bir yardımlarını hayırlarını görmedim. Ama eşim sanki onlarla 24 saat yaşıyormuş da ben 2-3 saatlik geçici birşeymişim gibi davranıyor.. Defalarca konuştuk ama düzelmiyor , bütün sırlarını kız kardeşiyle paylaşıyor benden herşeyi gizliyor beni her konudan aileden dışlıyor , mesela bir şey alacağı zaman örneğin kıyafet, saat, parfüm gibi şeyler için bile onu arayıp onun fikrini alıyor.. Mutsuzum çok, ayrılmalı mıyım?
Eşim sürekli üçüncü kişiler için benimle tartışıyor, ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla