Üniden en yakın arkadaşım hoşlandığım kişiyi instadan ekleyip sonra hoşlandığım kişi de istek atınca kendisi takipten çıkıp hoşlandığım kişinin attığı isteği ekran görüntüsü alıp bana gönderdi. Seninki arkadaşlarını stalka başlamış vs yazarak. Ben dedim yanlışlıkla falan eklemiştir ilk başta sorayım ona dedim yok sorma falan dedi. Sonra ben de hoşlandığım kişiye attım. O da açıklama yaptı. (Aynı lisedeydik onunla ) sen ortak olunca ordan birisi sanıp kabul ettim dedi. Başıma bunların gelceğini ne bileyim dedi. 10 yıldır tanıyorum bugüne kadar hiçbir yakın arkadaşımı eklemedi. Tanıştırdıklarımı dahi eklememişti. Aradan 1-2 saat geçti ben kıza cevap vermedim. Hoşlandığım kişiye mesaj atmış. İyi akşamlar bir karışıklık oldu sanırım kusura bakma falan diye. Hoşlandığım kişi ona cevap vermeden bana ekran görüntüsü alıp attı. Sonra önemli değil olabilir dedi bitti konuşma. Kıza cevap verdim; konuştum onunla sen olunca liseden birisi sanıp kabul ettim dedi dedim. Kabul mü etmiş benim niye haberim yok dedi. bana tuhaf geldi bugüne kadar hiçbir arkadaşımı eklemedi, mesaj falan attı mı sana dedim. Yok atmadı. Ama isteği geri çekmemiş duruyor anlamadım ben de. Yani yanlış şeyse isteği niye geri çekmiyor ki yazmış. Bana; o bana mesaj atmadı ama ben ona attım demiyor. Sonra dedim bana mesaj attığını neden söylemiyorsun dedim seninle konuşurken yazmamıştım daha dedi. Hoşlandığım kişi mesajın fotosunu attıktan 3 saat sonra yazdım ben ona. Bugün olayın 3. günü. Bugün kız profilini herkese açmış öyle olunca takip istekleri otomatik kabul oluyor. Bana sen üzülme diye söylemedim ben hesabımı açar açmaz beni takip etti dedi. Ben gördüm 1-2 dk içinde takipten çıktı hoşlandığım kişi. Sonra hoşlandığım kişiyi aradım laf arasında o da ben aratıp da girmemiştim profiline unutmuşum istek kabul oldu bildirimi gelince hemen çıktım takipten dedi. Ne düşünüyorsun?
Üniden en yakın arkadaşım hoşlandığım kişiyi instadan ekleyip sonra hoşlandığım kişi de istek atınca kendisi takipten çıkıp hoşlandığım kişinin attığı isteği ekran görüntüsü alıp bana gönderdi. Seninki arkadaşlarını stalka başlamış vs yazarak. Ben dedim yanlışlıkla falan eklemiştir ilk başta sorayım ona dedim yok sorma falan dedi. Sonra ben de hoşlandığım kişiye attım. O da açıklama yaptı. (Aynı lisedeydik onunla ) sen ortak olunca ordan birisi sanıp kabul ettim dedi. Başıma bunların gelceğini ne bileyim dedi. 10 yıldır tanıyorum bugüne kadar hiçbir yakın arkadaşımı eklemedi. Tanıştırdıklarımı dahi eklememişti. Aradan 1-2 saat geçti ben kıza cevap vermedim. Hoşlandığım kişiye mesaj atmış. İyi akşamlar bir karışıklık oldu sanırım kusura bakma falan diye. Hoşlandığım kişi ona cevap vermeden bana ekran görüntüsü alıp attı. Sonra önemli değil olabilir dedi bitti konuşma. Kıza cevap verdim; konuştum onunla sen olunca liseden birisi sanıp kabul ettim dedi dedim. Kabul mü etmiş benim niye haberim yok dedi. bana tuhaf geldi bugüne kadar hiçbir arkadaşımı eklemedi, mesaj falan attı mı sana dedim. Yok atmadı. Ama isteği geri çekmemiş duruyor anlamadım ben de. Yani yanlış şeyse isteği niye geri çekmiyor ki yazmış. Bana; o bana mesaj atmadı ama ben ona attım demiyor. Sonra dedim bana mesaj attığını neden söylemiyorsun dedim seninle konuşurken yazmamıştım daha dedi. Hoşlandığım kişi mesajın fotosunu attıktan 3 saat sonra yazdım ben ona. Bugün olayın 3. günü. Bugün kız profilini herkese açmış öyle olunca takip istekleri otomatik kabul oluyor. Bana sen üzülme diye söylemedim ben hesabımı açar açmaz beni takip etti dedi. Ben gördüm 1-2 dk içinde takipten çıktı hoşlandığım kişi. Sonra hoşlandığım kişiyi aradım laf arasında o da ben aratıp da girmemiştim profiline unutmuşum istek kabul oldu bildirimi gelince hemen çıktım takipten dedi. Ne düşünüyorsun?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Vıcık vıcık ilişkilerin başlama noktasıdır bu tür eylemler
Sana bir şey daha sorabilir miyim
Evet
Üniden en yakın arkadaşım hoşlandığım kişiyi instadan ekleyip sonra hoşlandığım kişi de istek atınca kendisi takipten çıkıp hoşlandığım kişinin attığı isteği ekran görüntüsü alıp bana gönderdi. Seninki arkadaşlarını stalka başlamış vs yazarak. Ben dedim yanlışlıkla falan eklemiştir ilk başta sorayım ona dedim yok sorma falan dedi. Sonra ben de hoşlandığım kişiye attım. O da açıklama yaptı. (Aynı lisedeydik onunla ) sen ortak olunca ordan birisi sanıp kabul ettim dedi. Başıma bunların gelceğini ne bileyim dedi. 10 yıldır tanıyorum bugüne kadar hiçbir yakın arkadaşımı eklemedi. Tanıştırdıklarımı dahi eklememişti. Aradan 1-2 saat geçti ben kıza cevap vermedim. Hoşlandığım kişiye mesaj atmış. İyi akşamlar bir karışıklık oldu sanırım kusura bakma falan diye. Hoşlandığım kişi ona cevap vermeden bana ekran görüntüsü alıp attı. Sonra önemli değil olabilir dedi bitti konuşma. Kıza cevap verdim; konuştum onunla sen olunca liseden birisi sanıp kabul ettim dedi dedim. Kabul mü etmiş benim niye haberim yok dedi. bana tuhaf geldi bugüne kadar hiçbir arkadaşımı eklemedi, mesaj falan attı mı sana dedim. Yok atmadı. Ama isteği geri çekmemiş duruyor anlamadım ben de. Yani yanlış şeyse isteği niye geri çekmiyor ki yazmış. Bana; o bana mesaj atmadı ama ben ona attım demiyor. Sonra dedim bana mesaj attığını neden söylemiyorsun dedim seninle konuşurken yazmamıştım daha dedi. Hoşlandığım kişi mesajın fotosunu attıktan 3 saat sonra yazdım ben ona.
Bugün olayın 3. günü. Bugün kız profilini herkese açmış öyle olunca takip istekleri otomatik kabul oluyor. Bana sen üzülme diye söylemedim ben hesabımı açar açmaz beni takip etti dedi. Ben gördüm 1-2 dk içinde takipten çıktı hoşlandığım kişi. Sonra hoşlandığım kişiyi aradım laf arasında o da ben aratıp da girmemiştim profiline unutmuşum istek kabul oldu bildirimi gelince hemen çıktım takipten dedi. Ne düşünüyorsun?
Pöf çok uzunmuş bu ama
Sevap point😇
Bakarım bi ara olur mu
Hoşlanıyordur
Sana bir şey daha sorabilir miyim
Tabi
Üniden en yakın arkadaşım hoşlandığım kişiyi instadan ekleyip sonra hoşlandığım kişi de istek atınca kendisi takipten çıkıp hoşlandığım kişinin attığı isteği ekran görüntüsü alıp bana gönderdi. Seninki arkadaşlarını stalka başlamış vs yazarak. Ben dedim yanlışlıkla falan eklemiştir ilk başta sorayım ona dedim yok sorma falan dedi. Sonra ben de hoşlandığım kişiye attım. O da açıklama yaptı. (Aynı lisedeydik onunla ) sen ortak olunca ordan birisi sanıp kabul ettim dedi. Başıma bunların gelceğini ne bileyim dedi. 10 yıldır tanıyorum bugüne kadar hiçbir yakın arkadaşımı eklemedi. Tanıştırdıklarımı dahi eklememişti. Aradan 1-2 saat geçti ben kıza cevap vermedim. Hoşlandığım kişiye mesaj atmış. İyi akşamlar bir karışıklık oldu sanırım kusura bakma falan diye. Hoşlandığım kişi ona cevap vermeden bana ekran görüntüsü alıp attı. Sonra önemli değil olabilir dedi bitti konuşma. Kıza cevap verdim; konuştum onunla sen olunca liseden birisi sanıp kabul ettim dedi dedim. Kabul mü etmiş benim niye haberim yok dedi. bana tuhaf geldi bugüne kadar hiçbir arkadaşımı eklemedi, mesaj falan attı mı sana dedim. Yok atmadı. Ama isteği geri çekmemiş duruyor anlamadım ben de. Yani yanlış şeyse isteği niye geri çekmiyor ki yazmış. Bana; o bana mesaj atmadı ama ben ona attım demiyor. Sonra dedim bana mesaj attığını neden söylemiyorsun dedim seninle konuşurken yazmamıştım daha dedi. Hoşlandığım kişi mesajın fotosunu attıktan 3 saat sonra yazdım ben ona.
Bugün olayın 3. günü. Bugün kız profilini herkese açmış öyle olunca takip istekleri otomatik kabul oluyor. Bana sen üzülme diye söylemedim ben hesabımı açar açmaz beni takip etti dedi. Ben gördüm 1-2 dk içinde takipten çıktı hoşlandığım kişi. Sonra hoşlandığım kişiyi aradım laf arasında o da ben aratıp da girmemiştim profiline unutmuşum istek kabul oldu bildirimi gelince hemen çıktım takipten dedi. Ne düşünüyorsun?