Bir erkek sarılıp uyuduğu öptüğü seviştiği kadını hatırlar mı? Özler mi?

Erkek arkadaşımla ayrıyız ayrıldı aslında.. Cinsel bişey yaşamadık ama yakınlaştık beraber uyuduk sarıldık el ele yürüdük öpüştük göğsüme dizime yattı saçlarını okşadım yüzünü sevdim.. Benim için çok güzel ve özeldi o da ilk defa yaşadığını söyledi ilk olmasa bile özler mi dersiniz aklına gelir mi? Hiç mi burnunun direği sızlamaz
Bir erkek sarılıp uyuduğu öptüğü seviştiği kadını hatırlar mı? Özler mi?
Cevapla