Merhaba sevgilimle denize gittik ve başka kıza kramp girdi ve kuçaklamaya çalışıp kıyıya kadar götürdüm ve soğudu kız benden sizce yanlışmı yaptım?

Merhaba sevgilimle denize gittik ve başka kıza kramp girdi ve kuçaklamaya çalışıp kıyıya kadar götürdüm ve soğudu kız benden sizce yanlışmı yaptım kurtardığım kız cidden çok güzeldi ama baya güzeldi tay gibiydi
Güncellemeler
+1 yıl
ARKADAŞLAR ANTALYADA OTURUYORUM GİRDİĞİMİZ YER KIYI DEDİĞİME BAKMAYIN KAYALIK ANLAYIN DİYE YAZDIM ANTALYA FALEZLER DİYİN GÖRÜRSÜNÜZ
Merhaba sevgilimle denize gittik ve başka kıza kramp girdi ve kuçaklamaya çalışıp kıyıya kadar götürdüm ve soğudu kız benden sizce yanlışmı yaptım?
Cevapla