Kızla Küserek yanlış mı yaptım Okur musunuz?

Bana çok haksızlık yapılıyor herzaman herkes yapıyor bunu hep susuyorum sonra küsüyorum suçlu da ben oluyorum. kızın biriyle sorun yaşadık iş yerinde büyük problemler oldu kavga küsme tartışma vs sanırım arkamdan diğerlerine anlatmis oysa haksız olan oydu ama anlatamıyorum kimseye bunu. ve kızın biri gelip bana onun burnundan getirdin dedi orada anladım ki dedikodum yapılmış. Anlamamazlıktan geldim devam konuştum ama bugün kızla küstüm konuşmama kararı aldım ne oldugunu anlamadı bile anlasın istemiyorum konuşmuyoruz hata mı ettim sizce?

Kızla Küserek yanlış mı yaptım Okur musunuz?
Cevapla