Maddi durumum iyi olmadığı için biriyle birlikte olmaktan korkuyorum. Ne yapabilirim?

Herhangi bir sevgili yapmaktan korkuyorum çünkü,

Param olmadığı için kızı gezdiremem, yemek bile herhalde en fazla döner ayran olur :( ,

Asosyal büyüdüğüm için, param olsa bile götürebileceğim bir mekan bilgim bile yok.

// // // , Nerde ne konuşulur, nasıl bir üslub lazımdır vs.. gibi konuları bilmem.
Anne sevgisinden mahrum büyüdüğüm için, en ufak bir sevgi kırıntısına taparım, bu yüzden kandırılmaktan ve reddedilmekten korkuyorum.

Ailem biraz eski kafalı, bu yüzden onların patavatsiz konuşmalarından korkuyorum,

// // // //, bu yüzden onların, sevsem bile kabul etmemelerinden korkuyorum, hani kız açıktır, Ki buradaki açıklık baş örtüsü veya din ile ilgili olan değil, hani dar giyinme, bacaklarını gösterme, işte vücut hatlarını belli etme vs.. gibi konular, aslında böyle bir kızı severim, onda sorun yok ama ailem istemez eminim, onu geçtim diyelimki onların istediği bir kızı sevdim, kız ileride açılmak isterse, karışmam öyle bir huyum yoktur, belli sınırlar içerisinde izin veririm ama aile işte laf dinler mi ,
Güncellemeler
+1 yıl
Alala süper soru sormuşum, mutlu etti
Güncellemeler
+1 yıl
Abilerim ablalarım, şimdi realist olalım, Her kız nasıl desem, sevgilisi ile gezmeyi, bir mekanda başbaşa yemekler yemeyi hak eder, ben bunu o kıza veremiyeceksem sevmem sizce suç mu , hani bunu bile bile bir kızı sevmem onu kullanmak sayılır mı ki, sonuçta onunda benden beklentileri olacaktır, ben karşılayamayacağımı bildiğim halde ilişkiyi devam ettirsem vs.. kötü biri olur muyum
Maddi durumum iyi olmadığı için biriyle birlikte olmaktan korkuyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla