Evli abimin evindeyim, yengem benden rahatsız fark ettim o yüzden memlekete dönme kararı aldım ailem de gelme diye baskı yapıyor burada da yengemin tripleri. Yol param da yok gideyim kimsede vermiyor ne yapacağım ya
2 ay
Evli abimin evindeyim, yengem benden rahatsız fark ettim o yüzden memlekete dönme kararı aldım ailem de gelme diye baskı yapıyor burada da yengemin tripleri. Yol param da yok gideyim kimsede vermiyor ne yapacağım ya
Seni anlıyorum, ben de buna yakın deneyim yaşadım. Yengenin senden rahatsızlık duyduğu hissini abine söyleme. Yoksa kendi aralarında kavga ederler ve bu büyürse
Senin suçlu olma ihtimalin olabilir. Yapacağın şey yok bir iş bulup ayrı eve çıkmak. Ancak böyle böyle bu durumdan kurtulabilirsin.
Söylemedim zaten..
Bulunduğun durum gerçekten sıkışmış hissettiriyor 😔 Haklısın zor.
Önce kendine sakin bir alan yaratman önemli. Abinle sakin bir zamanda konuşup yengenden rahatsız olduğunu dürüstçe söyleyebilirsin 🫶
Ailenle de telefonda açık konuş. “Burada huzursuzum ama yol param da yok” diye durumu net anlat. Gerekirse küçük bir iş bak, kısa süreli temizlik çocuk bakımı bile olsa az da olsa para biriktirmen rahatlatır 💸
Bu süreçte kendini suçlama. Misafirsin ama bir yük değilsin. Sınırlarını koruman ve duygularını ifade etmen en doğal hakkın 💛✨
Cevap
13Cevap
İstersen gelim seni bırakın zaten bende segisiklik olsun dedim
Uzak yol...
Adana ben nerden nereye
Ohoooo
Noldu
Ben İstanbuldym
Kısa dönem eskortluk yap... sermayesiz iş ve kazandırır...
Tavsiyeni kendine sakla!
Hala aynı şeyi söylüyorsun abi slk mısın
@baron777Ge. rizekalı sana yazan ben değilim ma. lll
Anana ver o tavsiyeyi
Belli ki bayagi bir sorun yasamissin ailenle
Bir işe girip kendi evinde yaşayabilirsin.
Zor..
Abine söyle ayrıl evden
Ben vereyim ağlama ya
Nerden nereye gitcen fiyat ne tutuyor
2050 TL. Ama yok kimsde
Aile niye istemiyo
Offf çok kötü.
Abine söyle
Niye istemiyorlar
Ee bir yerde çalıssan olmaz mı
Abinden iste
Abin vermiyor mu
Sıkışık
Anladim
Bende kal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?