Geçmişte yaşadığım her şey için şu an çok pişmanım. Evleneceğim adama anlatmalı mıyım?

Geçmişimde kurduğum ilişkier hep yanlış ve hataliydi. Sevgilimin beni aldatmasiyla ruh halim bozuldu bambaşka biri oldum. Çünkü ben onun icin yurt disinda yasamaya gitmistim. İlk sevgilimle cinsellik yasadim ve bundan dolayi cok pisman oldum ilaç içtim.5 gün hastanede yattim ailem sagolsun hic üstüme gelmedi. Yurtdisinda yasamaya basladim hayatim degisti. Kendime gelemedim aylarca. Beni gercekten sevmeyen insanlarla sevgili oldum. İliskiye girmedim ama ufak tefek şeyler yaşadım. Hayatimda yaklaşık 5 yildir sevgilim var. O bunlari bilmiyor. İçimdeki pismanliklarla yasiyorum hala.. O da yasamis yanlis seyler ama o anlatti ben anlatamadim. Çünkü çok etkileniyor. Canı yanıyor. O benim sadecr bir kez öpüsme durumum olduğunu saniyor ben baska insanlarla da öpüştüm. O öpüsme durumu yuzunden bile cok üzüldü anlattigim için ne yapmaliyim? Gercekten onu çok seviyorum, gençlik hatalarimi anlatmaliyim ona? Yüzük takip evlenecegiz her seyi bilmeye hakki var mi, yoksa canini yakmamaliyim?
Geçmişte yaşadığım her şey için şu an çok pişmanım. Evleneceğim adama anlatmalı mıyım?
Cevapla