Diyelim ki siz o kadar uğaştınız ve hiç üşenmeden uzun bir mesaj yazıp sevgilinize atıyorsunuz, ve bir de bakıyorsunuz karşı taraf mesajınıza bir "tamam" ve ya "ok" ile cevap verdi, tepkiniz ne olur?
Yazdığınız uzun mesaja karşılık olarak "tamam" cevabını alsanız ne yaparsınız?
En İyi Cevaplar