Aileler çocuk vb sebeplerle 2 aydır bozuk aramız. Son kavgamızda hepsi senin suçun falan filan dedi üstüme geldi. Çok sinirlendim sinirimi çıkarabilen biri değilim ağlarım işte ve o an ağlamak istemedim. Çıktım gittim. Çok kötüydüm onun çok yakın olduğu biri ile aramda birşeyler oldu. Ertesi gün aradı özür diledi konuşmak istedi ben o an kendimi çok suçlu hissettiğim için o gün konuşmak istemedim. Ama o bi şekilde duymuş arkadaşının evinde kaldığımı. Ben eve gittiğimde evde yoktu eşyalarını toplamıştı. Aradım ulaşamadım. Napıcam ben çok pişmanım nasıl kendimi affettirebilirim?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Her sorun yaşadığımız insanı aldatak dünya da nufus patlaması yaşanır asıl sen olsan kendini affedermisin bazı yanlışların bedeli vardır sen o bedeli öde bence
Daha çok gencim ve bu aileler beni çok yoruyo kendi ailemde dahil. Herşeyden uzak sadece eşimle yaşamak istiyorum ama olmuyo hep bi yerden sorun çıkıyo. Ben sadece çok bıktım ve bi günlüğüne herşeyi boşverdim olan oldu🤦
2 aydır her gün bi sorun ve kesinlikle bizimle alakası olmayan bi sorun aileler yüzünden herşeyden çok yoruldum
Bana göre çok yanlış yapmışsın aynı şey sana yapılsa çok üzülürsün birşeyleri yapmadan önce çok düşün
Yanlış biliyorum. Ama uzun zamandır biriken sorunlar sinirimi hep içimde biriktirmem sonucunda bi yerde patladım ve çok kötü bi şey yaptım. Şimdi ne yapmalıyım nasıl affettirebilirim kendimi
Bu soruda yazdıklarını ona söyle dürüst ol yani ama şöyle söyleyim hep içinde bir yara olur çünkü aldatılan kişi aldatıldığını unutmaz ağır bir durumdur bu
Şayet aldattıysan ve bunu öğrendiyse zaten en doğru olanı yapmış evi terk ederek hiç olmazsa gururunu kurtarmış evde kalıp seni mi öldürseydi
Çok gencim ve gerçekten yoruldum bu aile sorunları yüzünden. Herşeyden uzak eşimle yaşamak istiyorum ama olmuyo. 2 aydır kesinlikle bizimle ilgili olmayan şeyler yüzünden aramız bozuk sürekli kavga. Bi an herşeyi boşverdim ve olan oldu ben çok pişmanım
Hani derler ya son pişmanlık fayda etmez bu saatten sonra ne yapacaksın ona bak boşver kocan evi terk etmekle en güzelini yapmış diyelim terk etmedi aradan 3 gün geçti bir anda bir tartışma kavga aklına aldattıgın gelicek ya sonra
Çok pişmanım. Biriken sorunlar ve sinirimi hep içimde biriktirmem sonucu çok kötü şeyler yaptım. Beni affetmesinin yolu yok mu
mesaj at bana
Takip ettim mesaj at
Bida gelmez kocan yanına boşuna bekleme evliyken En yakın arkadşaının evinde klamk ve birlikte olmak nedir allahım sen koru beni tövbe
Çok gencim ve gerçekten yoruldum bu aile sorunları yüzünden. Herşeyden uzak eşimle yaşamak istiyorum ama olmuyo. 2 aydır kesinlikle bizimle ilgili olmayan şeyler yüzünden aramız bozuk sürekli kavga. Bi an herşeyi boşverdim ve olan oldu ben çok pişmanım
Bence sen trolsün..
Maalesef değilim trool. Çocuğumuz olmadı daha çok kez de denemedik ama aileler fazlasıyla üstümüze geliyır her konuda. Ne yapacağımı şaşırdım. İçimi dökmek için yazdım buraya
yöntem çok basit? Ailelerle muhattap olmamak.. Gerekirse uzağa taşınmak
bunun için eşini aldatmana gerek yok yani saçma olmuş
Ben çok uğraştım ailelerden uzaklaşmak için ama eşimi ikna edemedim. O gece yanlız kalmak amacıyla çıkmıştım zaten evden ama yolda bi yere oturup hüngür hüngür ağlamaya başladım. O arkadaşı gördü işte yapma gel yardım edeyim falan dedi. o da kötü niyetli değildi belki evine geldik dertleştik sonra bi anda yakınlaştık. Aklım başıma geldiğinde çok pişmandım. Onu aldatmak istemedim
Ben ne olursa olsun evliyken birisiyle asla yatmam.. Ayrıca eşimin yakın arkadaşıyla asla yatmam.. çok mantıksız inşallah seni affetmez.. çünkü Sevgisini hak etmiyorsun kusura bakma ama gerçekler.. boşan o çocuktan harcama çocuğu bi kere yapan bida yapar.
Bir kerelik bir şeydi aramizda bir his duygu yoktu de.
Sen olsan öyle deyince kabul ediyor musun
@adınıkoyamadımm evet bu daha kötü bi açıklama gibi. Yüzüne bile bakamıyorum ne yapıcsm
yaptığının kabul edilebilir hiçbir yanı yok (erkek yapsa da aynı) umarım sizin gibi birileri hayatta karşıma çıkmaz.
Çok gencim ve gerçekten yoruldum bu aile sorunları yüzünden. Herşeyden uzak eşimle yaşamak istiyorum ama olmuyo. 2 aydır kesinlikle bizimle ilgili olmayan şeyler yüzünden aramız bozuk sürekli kavga. Bi an herşeyi boşverdim ve olan oldu ben çok pişmanım
Bot gibi cevap vermişsin hep KS kendisi default olarak mı bu soruyu sordu :)
Herkes aynı şeyi yazınca bende kopylaa yapıştır yaptım mecbur
Affetmez seni vurmadığına dua et 😉
Çok gencim ve gerçekten yoruldum bu aile sorunları yüzünden. Herşeyden uzak eşimle yaşamak istiyorum ama olmuyo. 2 aydır kesinlikle bizimle ilgili olmayan şeyler yüzünden aramız bozuk sürekli kavga. Bi an herşeyi boşverdim ve olan oldu ben çok pişmanım
eger pişmansan dene ama asla affetmez bunu bil
Çok pişmanım. Biriken sorunlar ve sinirimi hep içimde biriktirmem sonucu çok kötü şeyler yaptım. Beni affetmesinin yolu yok mu
Adamsa affetmez evliymişsin niye affetsin dedım ya namus için seni vurmadığına dua et. Ben bile kocam yapsa ceker vururum harbiden. İstıyorsan çabala ama şu ara kendı haline sal onu
Ona yalan söylemek istemedim şimdiye kadar ama sadece orda kaldım desem inanır mı? Evliliğimi kurtarmak istiyorum
Arkadasının evinde kaldım demıssın sence o kişi bellı etmeyecek açık vermeyecek mi 🤔
Bence o kişide belli etmek istemez
Peki vicdanın?
O zaten hiç susmayacak sadece böyle bitmesin istiyorum. Onun için herşeyi yaparım
Zamana bırak sonra dene şimdi daha çok kaybedersin. Aldatılmak gurur kırıcı çok iyi biliyorum o yüzden sakinleşsin. Ama gene affetmeyecek affetse de eskisi gibi olmayacak bunu bil bence
Aldattın sorunlar bitti mi peki?
Bitmedi. O akşam aldatmak istememiştim zaten yanlız kalmak amacıyla çıkmıştım. Alkol falan derken olan oldu
Aldatmaların çoğu alkol yüzünden oluyo sarhoş olup herşeyi yapabileceğinii bile bile niye içiyorsunuz ayrıca erkekle niye aynı ortamda kalıyon karşı cinse baş başa kalınmaz erkeklerin niyeti hemen şey knk ayağı gt ayağı bilin ama yaşandı bitti iyi düşün geleceği konuşmak istersen de konuşabilirsin açığım
?
Çok sinirlenmiştim beni çok üzdü bende onu üzmek istedim
Dertleşmek tavsiye almak ister misin her insan üzülür üzer ama sabretmek lazım
Affetmesin seni bence haketmiyosun
Çok gencim ve gerçekten yoruldum bu aile sorunları yüzünden. Herşeyden uzak eşimle yaşamak istiyorum ama olmuyo. 2 aydır kesinlikle bizimle ilgili olmayan şeyler yüzünden aramız bozuk sürekli kavga. Bi an herşeyi boşverdim ve olan oldu ben çok pişmanım
Öfkeyle kalkan zararla oturur
Öfke değil uzun zaman biriken sorunlar. Sinirini çıkarabilen bi insan değilim ve bu oldu işte. Çok gencim ve gerçekten yoruldum bu aile sorunları yüzünden. Herşeyden uzak eşimle yaşamak istiyorum ama olmuyo. 2 aydır kesinlikle bizimle ilgili olmayan şeyler yüzünden aramız bozuk sürekli kavga. Bi an herşeyi boşverdim ve olan oldu ben çok pişmanım
Öyle yapmk yerine bı tatil ya da yalnız kalabilcegin biyere gidip biraz kafa ni dinleseydin keşke çünkü belliki buna ihtiyacın varmış eşinle konuşup halletmeye çalış özür dile bence
Eşine anlat yalnız kalmaya ihtiyacım var de eminim anlayışla karşılar belki
Bende yanlız kalmak amacıyla çıkmıştım zaten evden ama yolda bi yere oturup hüngür hüngür ağlamaya başladım. O arkadaşı gördü işte yapma işte gel yardım edeyim falan dedi. o da kötü niyetli değildi belki evine geldik dertleştik sonra bi anda yakınlaştık. Aklım başıma geldiğinde çok pişmandım
Zaman ver
Belki de en iyisi bu olacak
Belki de 😔
Şimdi üsteleme sinirli ve canı sıkkın biraz zaman geçsin sakinleşşsin öyle git
Boşan ve hayatına bak kafanı dinle
Gerçekten yoruldum ama bi evliliği tek kalemde silemiyosun. Eşimi seviyorum ama aileler beni çok yoruyo kendi ailem dahil
Konuşmak ister misin asla rahatsızlık vermeden
Hayır
Burdaysan, sonunuz noldu merak ettim?
Sen en güzeli boşan ayrıl yürümez artık
Son durum
Onu bosverde Allah dan önce sonra ondan dile
Çok gencim ve gerçekten yoruldum bu aile sorunları yüzünden. Herşeyden uzak eşimle yaşamak istiyorum ama olmuyo. 2 aydır kesinlikle bizimle ilgili olmayan şeyler yüzünden aramız bozuk sürekli kavga. Bi an herşeyi boşverdim ve olan oldu ben çok pişmanım. Tövbeler ettim. Beni nasıl affeder
Diyeceğim çok şeyler varda neyse ins affeder
Söyleyin lütfen. Eşimle yüzleşmeden önce birilerinin gerçeği yüzüme vurması iyi gelir
Boşver
Rica ediyorum ama ısrar edemem tabii ki. Yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkürler.
Senin burda bile bulunman doğru değil
Günah çıkartmak gibi birilerine anlatmaya ihtiyacım var sadece
Yanlış yapıyorsun
Şahsen bana biri yapsa yol veririm
O kişi sana ne yapsa affedersin mesela. Ayağına kapanmam gerekiyosa yaparım. Çok pişmanım
Allah'ın huzurunda eğil sadece
Ne yapsa affedersiniz lütfen söyleyin
Allah akıl fikir versin
Boşan öğrendiği iyi olmuş
Çok gencim ve gerçekten yoruldum bu aile sorunları yüzünden. Herşeyden uzak eşimle yaşamak istiyorum ama olmuyo. 2 aydır kesinlikle bizimle ilgili olmayan şeyler yüzünden aramız bozuk sürekli kavga. Bi an herşeyi boşverdim ve olan oldu ben çok pişmanım
Canım başkasını bulursun yine kurarsın yuva
Ben eşimi seviyorum sadece bi anlık gaflete düştüm. Çok pişmanım. Biriken sorunlar ve sinirimi hep içimde biriktirmem sonucu çok kötü şeyler yaptım. Beni affetmesinin yolu yok mu
Yok istersen dertleşelim
Gerek yok teşekkürler 😔
Nasıl istersen
Aldatmissin iste cik hayatindan onun
Çok gencim ve gerçekten yoruldum bu aile sorunları yüzünden. Herşeyden uzak eşimle yaşamak istiyorum ama olmuyo. 2 aydır kesinlikle bizimle ilgili olmayan şeyler yüzünden aramız bozuk sürekli kavga. Bi an herşeyi boşverdim ve olan oldu ben çok pişmanım
Bitti the end
Çok gencim ve gerçekten yoruldum bu aile sorunları yüzünden. Herşeyden uzak eşimle yaşamak istiyorum ama olmuyo. 2 aydır kesinlikle bizimle ilgili olmayan şeyler yüzünden aramız bozuk sürekli kavga. Bi an herşeyi boşverdim ve olan oldu ben çok pişmanım. Geri dönüşü yok mu?
Nasıl olsun. Bu dünyada olmaz diye birşey yok. Eşin kıskanç sa bunu kabul edemez
Ona yalan söylemek istemedim şimdiye kadar ama sadece orda kaldım desem inanır mı? Evliliğimi kurtarmak istiyorum
Bak bende boşandım. Buna kimse inanmaz. Seni kınamıyorum. Ne hissettiğini de anlıyorum. Bende yaşadım çünkü. Diyelim ki barıştınız bu asla atlatılmayacak ilk kavgada tekrar bitecek
1 kere affetse zaten tekrar kavga sebebi bile olmaz. Ne isterse yaparım herşeye evet derim ama böyle biterse kendimi affedemem
Şu anda böyle hissetmen doğal. Sen bu noktaya gelme aşamasını unutma. Ve başka bir erkekle aynı yatakta olma sebebini. Aslında dün bunu geri dönüşü olmayacak şekilde bitirdin. Eşin için değil sen böyle istedin. Şimdi kafan karıştı
Başka bi adamın kollarına atmadım kendimi olay öyle gelişti çok pişmanım. Ayaklarına kapanmam gerekiyosa yaparım. Onunla yüzleşmektençok korkuyorum. Ne yapacağım
Sakinleşmesini bekle acele etme. Sadece bekle o sana neden diye soracak
Peki ben ne cevap vericem🤦
Gerçekle yüzleşmelisin. Yalan söyleme. Affetmesini iste sevdiğimi söyle
evlen onunla
Eşimi seviyorum ama aileler beni çok yoruyor kendi ailemde dahil. Tüm bunlardan bıktım. Kocamla herşeyden uzak yaşamak istiyorum sadece ama olmuyo
Bu şekilde kaçamak görüşmende dogru değil
Hayır bi kere oldu tekrar olması söz konusu bile değil. Ben eşime kendimi affettirmek istiyorum