Merhabalar bu gün karşı cinsten yakın arkadaşım bana görmeyeli güzelleşmişsin dedi sizce ne demek istiyor çopan altında bit yeniği mi denir nedir ondan var mıdır
Güncellemeler
+1 yıl
Yanıtlara teşekkür ederim çoğu kişi galiba yanlış taraftan bakmış ya da ben yanlış taraftan baktım ben sadece önceden çirkin mi görünüyordum vs. anlamında sormak istemiştim
Birisi size güzelleşmişsin dese nasıl hissedersiniz?
Bunu baya duyuyorum bu zamanlar çünkü hic dışarı çıkmıyorum karantina malum yeni yeni çıkmaya başladım herkes dedi sssanaa nolmus çok güzellesmisssin diye allah allah neymisim ya diyorum sjwhjsps
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
he valla burdakilerde senden hoşlanıyor vs. diyor ben sadece çirkin miydim vs anlamında sormak istemiştim :D
Merhaba, Biri bana güzelleşmişsin derse karşı cinsten, bunu pek te hoş karşılamam. Çünkü ben aynı benimdir ve iltifatı yapan sadece benim görselime odaklıdır diye düşünürüm malesef 😣
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Bunu baya duyuyorum bu zamanlar çünkü hic dışarı çıkmıyorum karantina malum yeni yeni çıkmaya başladım herkes dedi sssanaa nolmus çok güzellesmisssin diye allah allah neymisim ya diyorum sjwhjsps
he valla burdakilerde senden hoşlanıyor vs. diyor ben sadece çirkin miydim vs anlamında sormak istemiştim :D
Hayır tabiki cirkin olan birisi zamanla ne kadar güzellesebilirki oncesinden daha güzel olmuşsun anlamında yaş ilerledikce yüz oturuyo ondan
Merhaba,
Biri bana güzelleşmişsin derse karşı cinsten, bunu pek te hoş karşılamam. Çünkü ben aynı benimdir ve iltifatı yapan sadece benim görselime odaklıdır diye düşünürüm malesef 😣
İlgisini çekmişsin o kişi tarafından fark edilmissin
Dikkatet niyetini bilmiyorsun. Kişi iyi denolsa belki bir çekim yakalamis olabilir.
Teşekkür ederim derim. Bir şey hissetmem. Her şeyin altından bir şey aramamak lazım.
yok ondan değil çirkin miydim acaba diye dedim
Çirkin olsaydın sana güzelsin diye iltifat etmezdi ki? Hiçbir şey demezdi.
Götüm kalkar yürüyüşüm falan değişir herkese siz hayırdır ben güzelleşmişim diye bakarım.
Bi dahaki sefere Benim her zamanki halim tatlım dersin
Büyüdükçe insan güzelleşir normal bir şey bunu söylemesi
Ben güzel hissederdim güzelleşmişsin demesi önceden çirkin olduğun anlamına gelmez
Yürüme taktikleri bunlar. Karsilik verirsen ilerleyecek
Valla acayip mutlu olurum sırıta sırıta gezerim ortalıkta öyle
yav bir insanın bir insana güzel demesi kadar doğal bişey yok niye altında bişey arıyorsunuz
Yok ya cirkinlikle ne alakası var degismissin demek istemiş
Sosyal medyada yazışmada gördüm gerçekten yok galiba birşey hissetmiyorum çünkü inandırıcı gelmiyor
her şeyi farklı algılamamak lazım içinden gelmiş söylemiş iltifat etmiş sadece
Eskiden bakmazdım şimdi bakarım diye seni yoklamış gönülnü var mı kullanmak istiyor. Kız arkadaşsa içinden gelmiştir hep böyle ka demiştir.
Ne alaka a. mmk ya her haltı da farklı yöne çekmeyin
Lise arkadaşım böyle demişti ama kötü hissetmedim lisedeki halimle şimdiki halim aynı değil
Hayır Evrim geçirmişsin diyor ne var bunda wkbdkednejd
karşılık alırsa yürür almazsa da gayet normal bir durum diyip geçer seni denemiş
İyi hissederim zaten guzel olan birine daha da guxellesmissin demek
Kendimi bir şey sanmaya başlarım 😂
yok yok ondan değil çirkin miydim diye dedim
Çirkin değilim neyse ki
İnsan yakın arkadaşına da iltifat edemeyecekse...
Off iyice saçmaladınız. İltifat etmiş
Güzelleştiğin için demiş bir anlam çıkarma.
Her gün diyorlar😀 iltifat etmek istemiş işte.
Eskiden çirkinmiydim der surat asarım
İyi hissederim
Diyen oldu
Bukadar cümleyle ancak olabilir denir😃
Güzel olmuşsun demek ki işte iltifat etmiş sadece.
Senin gönlün var onda di mi?
Güzelmişsin, dahada güzel olmuşsun
Birinin beni onaylamasina ihtiyacim yok derim
Günes gibi
Güzel hissederim
Normal bir durum, seni hoş bulmuştur. Olabilir.
Önceden çirkinmişim demek diye üzülürüm
Eskiden çirkinmiydim ulann derim
Zaten güzeldim derim
Düşmüş
Hiç birşey
Çakmak istiyor
Saçmalamış
Bilemedim
Mutlu
Sence