Eskiden hiç insanlar arasında seçicilik yapmazdım ama artık seçici biri olup yanlış insanları hayatıma almıycam başarabilirmiyim?

okumuş ya da okumamış , tipi falan hiç fark etmez dedim hep bu zamana kadar beni anlasınlar yeter dedim ama olmuyormuş kimseyi öyle kabul etmek istemiyorum napıcam ben yanlış mı düşünüyorum yoksa hep yalnız mı kalıcam?
Eskiden hiç insanlar arasında seçicilik yapmazdım ama artık seçici biri olup yanlış insanları hayatıma almıycam başarabilirmiyim?
Cevapla