Eşim fazla kilolarımı kafaya taktı. Ne yapmalıyım?

Hayatımda ilk defa bu kadar mutsuzum... Eşimle tartıştım. Bana diyorki kilolusun. Yahu 87 kiloyum. 82-83 kilo iken çok iyisin diyor. Boyum 178 ve düzenli spor yapıyorum. Kilo da vermeye çalışıyorum. Yani 3 4 kilo fazlam var ve ben de yan gelip yatmıyorum uğraşıyorum. Kahvaltıda ya da akşam yemeğinde 2 lokma fazla yiyince bunun için ağlıyor. Suratı sürekli asık. Yahu insan eşine böyle mi davranır. Aramızda sevgide saygıda muhabbette başka hiçbir sıkıntımız yok çok şükür. İnsanlar neler için boşanıyor biz de bu gidişle 3 5 kilo fazlam var diye boşanacağız. Evde huzur bırakmadı bee...🤦🏻‍♂️
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar çıldıracağım ya... Şimdi kendisi de benim gözüme kötü gözükmek için saçlarını kesmiş 😱🤦🏻‍♂️ yahu bu ne ya nasıl yaşantı bu... Ben böyle de severim seni güzel olmuş deyince daha da sinirlendi valla sıfıra vururum dedi... Ağır kavga ettik artık 🤦🏻‍♂️ pppooofff pof. Yok mu uzman yardımı mantıklı yardımlarla gelin lütfen...
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar hepinizi değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Müsaadenizle 2 güncelleme halinde birkaç bir şey söylemek istiyorum:Öncelikle şunu söylemek isterim ki, kadın evin neşesidir. Eğer kadın gülüyorsa o evde huzur vardır. O yüzden kadınlarımıza iyi bakalım. Yalnız şunu da söylemek isterim. Evlenmeden önce erkekler kadınlarını çok severler, çok aşıktırlar. Kadınlar şaşırır der ki evlendikten sonra da bana olan sevgin azalmayacak değil mi, hep böyle seveceksin beni? ...
Eşim fazla kilolarımı kafaya taktı. Ne yapmalıyım?
Cevapla