Aşırı kilo aldım, eşimle sorunlarım arttı. Kilo vermemi istiyor, ne yapacağım?

Öncelikle lütfen kırıcı yorum yapmayın herşeyin farkındayım ve yazım biraz uzun olcak baştan diyeyim çok sıkıntılı süreçlerdeyim evlendiğimde 50 kiloydum evliliğimde sorunlae yaşayınca mideme vurdu ve bi türlü geçmesi psikologa gittim ilaca başladım 67 kiloya kadar çıktım bu arada boyum 165 neyse ilacı bırakmaya karar verdim zayıflıcaktımki hamile olduğumu öğrendim ilacı bıraktım hamileliğimde zayıfladım benim için ideal olan 63 kiloya düştüm gayet inceydim 70 kiloyla doğum yaptım sonrasında yine zayıfladım 8-9 ay önce sanırım panik atak yaşadım hayatımda ilk defa ve doktora koştum bi türlü geçmedi çünkü çok korktum yeniden ilaca başladım 9 ayda 18-20 kilo aldım aşırı hızlı aldığım için insulin direncim oldu kafaya çok takıyorum takılmıcak gibide değil biliyorum zaten eşimle çok tartışıyoruz zayıflamamı istiyo haklıda ama bi türlü enerjim gelmiyor hiç bişeye ilacı bıraktım ama çok kötü olunca yine başladım bu arada. İnsulin direncide zorluyo beni çok kötü hissediyorum kilo vermem lazım bu düşünce beni yedi bitirdi her an kendime bakıp üzülüyorum güncel kilom 78 oldu ne olur motive edici şeyler yazın bana yardımcı olun nasıl vericem ben bu kiloları :(( yaşım 23
Aşırı kilo aldım, eşimle sorunlarım arttı. Kilo vermemi istiyor, ne yapacağım?
Cevapla