Sevgilimle kafayı bozmuşum sizce bu iyi mi kötü mü?

Hep o var aklımda
Ne iş yaparsam yapayım devamlı kafamın bir kenarında ona olan güçlü arzum aktif, sizce normal mi bu☹️😒🙄😏(4 aydır çıkıyoruz)
Sevgilimle kafayı bozmuşum sizce bu iyi mi kötü mü?
Cevapla