Birini çok seviyorum ama aramıza soğukluk girdi uzun zamandır konuşmuyoruz?

Sevdiğim kişiyle uzun zamandır konuşmuyoruz yaklaşık 2 aydır aramız nedensizce soğudu ne o yazdı ne ben benimle konuşmak isteseydi yazardı değil mi boşuna ümit bağlayıp her gün onu düşünmemeli miyim. Hep onu düşünüyorum yoruldum
Birini çok seviyorum ama aramıza soğukluk girdi uzun zamandır konuşmuyoruz?
Cevapla