Eski sevgilim bir sıcak, bir soğuk yapıyor arada hala birlikteymişiz gibi davranıyoruz. Bundan ne çıkarmalıyım?

Ayrılalı üç ay oldu son haftalara kadar arkadaş ortamı hariç iletişim kurmadık sonra bir hikayeme yanıt verdi ve tekrar konuşmaya başladık mesajlara geç bakıyordu ama aynı zamanda hiç öyle bir insan olmamasına rağmen mesajları uzatıyordu ve başka kızlarla ilgili ona attığım tripleri çekiyordu sonra konuşmayı bir hafta kadar bıraktık ortak bi arkadaşımızla buluştuğumda oda geldi arkadaşımın idmandayken ful konuştuk birbirimizin saçlarıyla oynadık yoldada çantamı tasıdı akşam tekrar yazdı sonraki günler konuşmadık okul açılıncada çok soğuk davranmaya başladı ama ara sıra konuştuğumuzda trip attığım zaman hala çekiyor ve başka erkeklere sinirleniyor ama okul ortamında hala soğuk ümitlendirip kaçıyor resmen ne yapmalıyım ya da bundan ne çıkarmalıyım

Eski sevgilim bir sıcak, bir soğuk yapıyor arada hala birlikteymişiz gibi davranıyoruz. Bundan ne çıkarmalıyım?
Cevapla