Kız arkadaşımı çok mu sıkıyorum ilişkimiz nasıl gidiyor yalvarırım bir gelin?

Arkadsalar merhaba ben her 2günde bir kesin buraya ugrarım herneyse olaya geleyim :)
Benım konustugum bı kız var telefondan facebooktan falan görüsüyoruz kızla sevgili gibi biseyiz yani. Ciddi düsünüyoruz ve kızı sanki sıkıyorum gıbıme gelıyor. Kızla ilk konusma günlerimizde kız sabaha kadar benle oturur konusurdu ama simdi hani tek tük konusuyoruz az konuşmuyoruz ama yinede ben mesaj atıyorum o 10 dk sonra falan atıyor mesela benle konusurken ılk gunler hiç dısarı cıkmazdı sımdı hiç eve girmiyor sanırım ilkgünki hevesleri yok kıza hep iltifat ediyorum demedigim laf kalmıyor oda arada diyor yani mesela ben onu aramadıgımda küs olsak bile o kesinlikle arıyor o soruyor beni nabıyosun falan diye çok garip yani ben kızı sıkıyorum ve benım mesaj atmamam mı lazım kızın mı bana artık yanasmasını bekliyim kızı sanırım ben çok sıkıyorum yani ben aramadıgımda o arıyorsa böyledir yani sizcede öylemi bir el atın yani :)
Kız arkadaşımı çok mu sıkıyorum ilişkimiz nasıl gidiyor yalvarırım bir gelin?
Cevapla