Eşimin kız arkadaşından rahatsız oluyorum. Ne yapayım?

Sık sık arıyor su her yerden engelledim. Bu sefer numarasını değiştirip mesaj atmış yeni numaram vs. Diye

eşim görüldü dahi atmamış birde yetmiyor gibi grup kurup ordan da yazmış grupta tanımadığımız kişiler var bu nasıl yüzsüzlük ya ben eşimin bir yanlışını görmedim o yüzden ona ne söylerim bilemiyorum ama ben bu kızı ne yapayım? Ya da eşime rahatsız olduğum ile alakalı ne diyeyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Gruptada aynı mesaj vardı yeni numaram diye
Eşimin kız arkadaşından rahatsız oluyorum. Ne yapayım?
Cevapla