Merhaba arkadaşlar.
5 senelik bir ilişkim var. Çok şükür her şey yolunda gidiyordu. 1-2 yıl içinde evlilik düşünüyorduk zaten. Ancak kısa bir süre önce kız arkadaşımın bana yalan söylediğini öğrendim. Benimle ilişkisi varken, iş yerinden bir çocuğu tanımaya yönelik davranışlarda bulunmuş ve birlikte kahve içmişler. İnanılmaz öfkelendim ve o an ilişiğimi kestim ancak sonra beni defalarca aradı.
Çok ağladı, çok pişman olduğunu söyledi ve ona inanmak istedim. Affettim ancak her fırsatta ona öfke kusuyorum ve atlatamıyorum. Bu durumu yakın çevremle paylaşamıyorum çünkü ne olursa olsun hayatımdaki kişi için kötü düşünmelerini istemiyorum. Bu arada böyle bir şey yaşasam asla kabul etmem diye düşünürdüm ama büyük konuşmamak gerekiyormuş.
O çocukla aynı iş yerinde. Kredi kartı borcu olduğu için işi bırakmıyor. Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum ama asıl mesele bu değil. Bu durumu o kadar tesadüf eseri öğrendim ki hep Allah tarafından iyiliğim için bir işaret olduğuna inandım. Şimdi namaza başlamak ve dinle daha yakın ilişki içinde olmak istiyorum. Bir şeyler öğrenmek, kendimi daha fazla dinle bütünleştirmek istiyorum. Bunun için neler yapabilirim?
5 senelik bir ilişkim var. Çok şükür her şey yolunda gidiyordu. 1-2 yıl içinde evlilik düşünüyorduk zaten. Ancak kısa bir süre önce kız arkadaşımın bana yalan söylediğini öğrendim. Benimle ilişkisi varken, iş yerinden bir çocuğu tanımaya yönelik davranışlarda bulunmuş ve birlikte kahve içmişler. İnanılmaz öfkelendim ve o an ilişiğimi kestim ancak sonra beni defalarca aradı.
Çok ağladı, çok pişman olduğunu söyledi ve ona inanmak istedim. Affettim ancak her fırsatta ona öfke kusuyorum ve atlatamıyorum. Bu durumu yakın çevremle paylaşamıyorum çünkü ne olursa olsun hayatımdaki kişi için kötü düşünmelerini istemiyorum. Bu arada böyle bir şey yaşasam asla kabul etmem diye düşünürdüm ama büyük konuşmamak gerekiyormuş.
O çocukla aynı iş yerinde. Kredi kartı borcu olduğu için işi bırakmıyor. Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum ama asıl mesele bu değil. Bu durumu o kadar tesadüf eseri öğrendim ki hep Allah tarafından iyiliğim için bir işaret olduğuna inandım. Şimdi namaza başlamak ve dinle daha yakın ilişki içinde olmak istiyorum. Bir şeyler öğrenmek, kendimi daha fazla dinle bütünleştirmek istiyorum. Bunun için neler yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer