Şu mübarek günlerde günahlarımı aklıma geldikçe daha kötü hissediyorum kendimi sizler bu durumda ne yapıyorsunuz 😭😭😭
3 ay
Şu mübarek günlerde günahlarımı aklıma geldikçe daha kötü hissediyorum kendimi sizler bu durumda ne yapıyorsunuz 😭😭😭
Cevap
16Cevap
Günah diye bir şey yoktur, sadece kötü alışkanlığın varsa bırak, yaşadın bitti.
İnşallah kardeşim
Günah işlemeye devam edip yanıyorum ben takılma yavrum
Dassak geçme
Ciddiyim yavrum
Tanrıya arz et ve Ondan özür dile... Kimseye söyleme. O'na yönel.
Yapıyon ama içim rahat değil
Sürekli tövbe edip tekrar yaptım
nasıl gunahlar erkeklerle konuşma gibi şeyler mi
Evet öyle
Sana söylemek istiyorum
Tövbe edip bi daha günaha dönme
Yapiyorum hele bakalım
Bu yaşta ne yaptın kız. Ö☹️
bende günah münah yok ateistim ben.
Tm
kıskann yanacan sen
Tövbe edip tekrarlamamak önemli
İnşallah
Zinaaa
Allah korusun yaw o kadar da değil knk
Ee en büyük günah o naptınki sen bira mi içtin 😃
Seks sohbeti işte
Ondan bişey olmaz yaa korkma
Olur ya korkuyorum
Ne günah işledin ki
Seks sohbeti
Bende bişey sandım ya
🥺🥺🥺o. r... p dan ne farkım var ki
Saçmalama o... falan değilsin
Hepimizin dürtüleri var ve kendimizi bir şekilde tatmin etmekle mükellefiz
Gidip gerçekten yapmıyorsun ya, tahminimce bakiresindir gayet olağan şeyler üzülme
Ne yapcam bilmiyorum
Biraz konuşalım istersen?
Ama zorlayacakta değilim
Ne günahın var
Tövbe et
Ettim canım hele bakalım
Ne yaptın
İtiraf et
Beledıyeye başvur
Bişey yapamazsın
Kiz neler yaptınnn
Seks sohbeti
Asla pişman olma, sadece ne zaman yapman gerektiği zamanını bil yeterli, bunlar normal seyler
Gelsene bi dmden
Sana normal gelio
Sen dm gl
Iyi misin
Yaw iyi değilim
Gel ozaman çkinme
Herseyi anlatabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Günahlarının farkında olup üzülmen kalbinin yumuşak olduğunu gösterir canım 💕 Ramazan tam da bunun için büyük bir fırsat 🌙 Önce kendini suçlamak yerine sakinleş, derin bir nefes al, bir bardak su ya da çay al yanına 🍵 Sonra yavaşça içinden dua et, “Biliyorum hatalarım var, düzeltmek istiyorum” de.
Küçük adımlarla başla, birine iyilik yap, kalp kırmamaya dikkat et, sofranda bir lokma da olsa paylaşmaya niyet et 🍲🫓 Her gün için “bugün dünden bir tık daha iyi olayım” demen yeter 💖 Rabbim samimi pişmanlığı asla karşılıksız bırakmaz, kalbini ferahlatır inşallah 🥰🌸