Flörtün biraz yavaş ilerleyelim istiyorum demesi ne demek beyler?

Karşılıklı hoşlanmanın ama açılmanın olmadığı bir flörtüm var. Kendisi kaliteli düzgün bir bey. Ve bana biraz yavaş ilerleyelim istiyorum dedi. Bunun anlamı erkeklerde tam olarak nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
4-5 yıldır arkadaşız zaten. Yine de yavaş mı gitmeliyiz. Erkekler genelde acelecidir. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak var gibi birşey de söyledi. Sağlıklı mı sizce bu isteği? Yoksa güvenmiyor olabilir mi?
Flörtün biraz yavaş ilerleyelim istiyorum demesi ne demek beyler?
Cevapla