Flörtüm bana "yavaş ilerleyelim, çok hızlıyız" dedi. Bu tutumu hakkında ne düşünmeliyim?

Üniversite 1. Sınıftayım seneye insallah mezun oluyorum. Eğer iş bulur çalısırsan ki okumanı istiyorum diyor. Dün evlenelim dedi sonra böyle yaptı sinirlerim bozuldu ve kendimi ondan geri çektim. Haklı,1 hafta falan konusuyoruz ama sardı ne yapayım tek taraflı olmadı böyle kendiside istedi şimdi bana böyle yapıyor. Onun burnundan getirip kendimi geri çekmekte haklı değil miyim? Siz olsanız ne düşünürsünüz? Azıcık manipüle edip üzüldüğümü göstericem onun için neler yapcaktım yanına gitmek gibi ama buna bile biraz bekle dedi. Neyden korkuyor ya da beni oyalıyor mu bilmiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Daha önce aldatılmıs ee bende aldatıldım napim? Bu benim hayatımı etkilicekse ya da neden flört yapıp konusayım? Bana o zaman neden Ümit verdi? Kaldı da kendisi yazdı ben basta onu istemiyordum. Elde edince geri çekildi resmen.
Flörtüm bana "yavaş ilerleyelim, çok hızlıyız" dedi. Bu tutumu hakkında ne düşünmeliyim?
Cevapla