''Seni, benim kadar kimse sevemez'' cümlesi son çırpınış mıdır yoksa doğruluk payı var mıdır?

Selamlar, ilişkilerin çoğu bilindiği gibi tek taraflı olarak sonlanıyor. Terk edilen kişi o an yaşadığı ayrılık acısı ve travmasıyla bitmesini istemediği için birtakım söyler söyleyebilir. Seni benden çok kimse sevmeyecek gibi bir cümle sizce sizde ne gibi bir etki yaratır? Bu son çırpınış mıdır yoksa gerçekten doğruluk payı var mıdır?
Seni, benim kadar kimse sevemez cümlesi son çırpınış mıdır yoksa doğruluk payı var mıdır?
''Seni, benim kadar kimse sevemez'' cümlesi son çırpınış mıdır yoksa doğruluk payı var mıdır?
Cevapla