Yani sorumu başka nasıl ifade edebilirim bilmiyorum. Sırf güzel bulduğunuz için bakmakla hoşlandığınız için bakmanizin arasinda bir fark var midir?
Aylarca ayni kiza niye bakilir?
Aylarca ayni kiza niye bakilir?
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
çok uzun süre baktığımız kızlar hakkında fantezi kurarız genelde
mesela şu pozisyonda ne s... everim ben bunu.. gibi gibi
Hadi yaaa😔
Beni fantezilerine mi alet ediyor
Biz kadinlar epey aptaliz, ben de ne güzel bakiyor gözleri manali manali diyordum
Ben birdaha bakmayayim o zaman
Hatta tersleyim yarin
sakın öyle bişey yapma !
o kadar uzun süre bakıp çeşit çeşit pozisyonlar hayal eden adamın sert ve hırçın seviyor olma ihtimali çok yüksek
ertesi gün teleskopla seni süzüyor olmasını istemiyorsan öyle bir eylemde bulunma sakın
Aa hiç açıdan düşünmemistim ben
Ee napayim
Yani aslinda ben hic sapikca bisey algilamadim bakislarindan. Hatta yüzü kizariyor gözgöze geldik mi filan çeviriyor gözlerini kafasini egiyor. Ama iste bakip bakip gerisi gelmeyince sirf bakip malzeme mi topluyor aksam icin diye düsünmüyor degilim
hıhım
Hıhım?
ah o kızarmaların ardında yatan şeyleri bi bilsen..
şimdi diyo şunu şu masaya şuracıkta yatırsam, atsam ayaklarını omzuma..
neler neler kuzum
Dogru diyorsun da utangaç yapidaki erkegin yüzünün kizarmasiyla bunu nasil ayirt edebilirim
utangaçlık karşı cinse saygı veya sevgi babında duyulan bi his değildir genellikle.
nitekim arzulardan başka bir sebebi olamaz o kırmızı yüzün
Mantikli aslinda🤔
Çok sağol açıkca paylaştigin için. Böyle anlatinca daha iyi anliyor insan erkek fitratini.. ama hep arzular mı yönetiyor sizi yani hiç duygusal birşey beslemiyor musunuz. Arzular hep daha ağır basiyor değil mi
aşk dediğin şeyin özünde cinsellik vardır kuzum. sevgi saygı gibi olgular onun üzerini süsleyen değerlerdir.
karşı komşum hasan amcaya veya iş arkadaşım ahmet e aşık olamayacağımın sebebi de budur. çünkü cinsellik aşkın ana teması ve ben eşcinsel değilim !
Tesekkür ederim😀
ben de öyle
Hoşlandığı için bakmistur
Sırf güzel bulduğunuz için bakmakla hoşlandığınız için bakmanizin arasinda bir fark var midir?
Güzel buldum bakdimsa bakmisimdir güzelmiş derim ama hoslandimsa bakarken cekinebilirim devamlı bakarım her gün yani oyle
Hmm bu ikinci dedigin gibi aynen
Begenmiştir
Sırf güzel bulduğunuz için bakmakla hoşlandığınız için bakmanizin arasinda bir fark var midir?
Var cunku birinde tanıyorsun
Bu beni taniyor