Erkekler, Aylardır bir kıza bakıp duran bir erkek sadece kızı güzel bulduğu için mi bakıyordur yoksa hoşlandığı için mi?

Yani sorumu başka nasıl ifade edebilirim bilmiyorum. Sırf güzel bulduğunuz için bakmakla hoşlandığınız için bakmanizin arasinda bir fark var midir?
Aylarca ayni kiza niye bakilir?
Erkekler, Aylardır bir kıza bakıp duran bir erkek sadece kızı güzel bulduğu için mi bakıyordur yoksa hoşlandığı için mi?
Cevapla