Aslında sevgilisi varken, flortleri varken bir insan neden eski sevgiliye neden hayatımda kimse yok der...
#emre00


Selam
Bence söyleme amacı"Bu da yedek'te dursun bari ne olur ne olmaz"Onun için de biz kızlara güven olmaz , aynı şey erkekler için de geçerli😃😃
Bumu yalniz😂😂
İyi sen😂
İyi bakalim😃
Sanada😃
Sende😃
Allah allah tamam ya tamam😂😃
Eski sevgiliyle diyalogu varsa konuşırken tedirgin olmasını gerektirecek bir durumun olmadığını hissettirmek için demiş olabilir.😀 ben şahsen o amaçla derim.
Eig için teşekkürler
Kaşıntısı vardır😅
Cevap
12Cevap
Hâlâ eskisi kadar salak mı diye kontrol ediyodur hjhj.
Yani benim için çok saçma bir davranış şekli
Bunu söyleyenin ilk yalani değildir zaten. Salak gördüğüne söylüyordur işte.
Bi amacı yoktur yahu neden bi amaç arıyorsunuz altında
Her laftan bir amaç çıkarmayın diyom djd
Tamam annemm
Eskisini unutmamıştir, yenisini sevmiyordur herhalde ne bileyim falan filan emre00😂✌️
Hahahahaa emre00😂😂😂😂
😂😂😂 yapma şunu Allah aşkına sinir oluyorum
Bı arkadaş yapardi gıcık olurum kendisine 😂😂
Nazar degdirmesin diyedir belki :D bazen de yeşil ışık yakmak için ikisinden biri olabilir
İllaki amaç olması gerekmez , yalan yerine doğruyu söylemeyi tercih etti belli ki ve henüz kafa dengi birine rast gelmedi bu kadar basit.
Bunu yapan kadınsa eğer yalnızdır erkek adım atsın diye yeşil ışık yakıyodur😅 erkekse amaan oda yedekte dursunda ilerde lazım olur diyordur🙄😅😅
dikkati kendisine geri çekmek için. eski sevgilin mi dedi bunu sana?
Karaktersiz işte, bulamamış işte o kadar seveni. Gel bana diyor aklınca. Hadi canım naş.
Eski sevgili eskide kalmiş eski sevgiliyle hesap vermem🤗
Gel beni bul diyor. Yine sana kaldım diyor.."))
Yedekte tutmaya çalışır ne olacak
Senin üzülmeni istemiyor, veya seni tamamen kaybetmek istemiyor
Seni geri hayatıma sokmak istiyorum diyor.
Demek ki gerçekten malmışsın derim bende :D
Onuda koleksiyona eklemek istiyor.
Açık kapı bırakıyor demek bu.
Kızlara da Erkeklere de güven olmazzzz
Ohooo mevcut ilişkiyi bitirmektir
Yer yapmak için neden olacak skks
Barışma ihtimalini yok etmek istemiyor olabilir
Psikolojik sorunları vardır
sinyal veriyordur yeniden deneyelim diye
Kız milleti güven olmaz 😀
Erkeklere de olmaz cınım
Ben değilim sjjhdss
Açık kapı bırakmak için 😅
Geri dönüş sinyalleri
yoklama
Kendini yüceltmek istedigi için...
Pişmanlık ibaresi mıdır acaba
Seni de katacak 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?