AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
176Cevap
Assjsjsj o ne lan öyle saman alevi gibi
Neyse konuya gelelim belki hazır olandan evlenmiştir ya da evliliğe alınamamıştır ilk gece birlikteliginizde ten uyumu olmamış olabilir bekar hayatını geri istiyor olabilir zamanla aşılır belki
Psikolojik sıkıntıları olabilir ya da ailesi ile sorun yaşamış olabilir. Uzak yere gittiği için belkide zorlanma düşüncesi onu bu duruma sokmuş olabilir. 1 haftalık evlilik de soğuma mı olur.
Öyle dedi
Çok da sıkıp üstüne gitme acele etme ona şimdi evlenip gittiği için koymuştur.
Maşallah yorumların sayısına baksan herkes aile uzmanı kesilmiş burda
Sen evliliği bitirmişsin zaten adam birde göreve gitmiş şimdi kim bilir nasıl yapıyordur görevini gerekirse uzman destek alın
Soğumasını kişisel algılama bence, hemen boşanmayı sormak garip, işiyle alakalı olabilir, ayrıca ruh hasta olmaz
evet bundan da anladığımız üzere yüzde bir milyon emin ve aşık olmadan evlenmeyinizzzz
KAMU SPOTU
Eyvah eyvah. doğuda çarpışıyosa psilokojisi bozuktur, kolay normale adapte olamaz... yol yakınken boşan. ızdırap olur ileride..
Ahhaa görseldeki resmin dizisini izledim. Ürkünç kadın😁 soğuduğuna emin misin? Belki farklı bir problemi vardır.
En mühim ihtimali neden göz ardi ediyosunuz? Bi insan nasil bi haftada sogur? Nasi oluyo böyle? Evliligi oyuncak ettiniz? (Bi sana digil esinede kiziyorum) bi evlilik terapistine muayene olun o size orta yolu bulur insallah
Evlenmeden önceki ilişkiniz nasıldı? Genelde hangi devirde yaşıyoruz, benim hayatım istediğimi yaparım diyerek evlenmeden her türlü münasebeti yaşayan kişiler, evlendikten sonra birbirinden çok çabuk sıkılırlar. Hele ki erkekler...
1 haftalık evliyken KS'de takılıyorsan soğumasını normal karşılarım.
Bişey sorabilir miyim burası kötü biyer mi? 1 yıl bile olmuyor burda takilali ama sadece görus cevallayip cikiyorum. Neden herkes KS malum siteymis gibi bakıyor anlayamadım?
@sevgi1536 bu soruyu sormak için 1 sene önce kullandığım hesabı aktif hale getirdim ama burası kötü biterse sizin ne işimiz var
Siz kötü biyermis gibi bahsettiniz ondan dedim
@sevgi1536 yok size demedim
Ben kötü şeyler seviyorum çünkü
Kocanı benden daha iyi tanıdığına göre, sadece hoşlandığı konularda onu dahada heyecana sürekliyecek birşeyler bulmalısın.
Böyle evliligi, evlilik oyunu sanan numunelik herifleri nereden bulursunuz be kızım?
Böyle adamdan koca olmaz. Üzülmemeni tavsiye ederim.
zamanla duzelir ama ne yaptinda adami soguttun bu kadar
Allah bildiği gibi yapsın seni
Askerdemi farklı olay yaşamış üzülecek bi durum yani olmuş mu araştırmaya çalışın. Belki psikolojisi bozulmuştur.
Koç burçları böyle ne demek ya. Koç burçları öyle değil senin kocan öyle. Millete b*k atma boşuna
Koç erkekleri böyle bu Bi gerçek
Sen önce ön yargını bi kır. Böyle saçma sapan konuşan bir insana 1 hafta iyi dayanmış adam
Öf sus ya
Zaten çoğu kadın evlenince benzer durumu yasıyor. Suç sizde hiç kusura bakmayın
adam gibi adamları zamanında umursamazsan sonucuna böyle katlanırsın ;)
O konuda haklısın salak kafama sıçayım
İyi olyor işte. Kadınların çoğu senin kaderini yasadığı için takma istersen
Burada sana boş teselli verenlerede inanma
Niye o ihtimali yok sayıyoruz dünyadaki tek kadın sen misin
Askeriyede kadın mı var
Yok mu? 😀😀
Salak mısın kızım sen
Akılsız ve hatta tek hücreli arkadaş, kadın astsubaylar, subaylar vs askeriyede mevcuttur. Cahilliğini terbiyesizlikle örtmeye çalışma koynundaki adama sahip çık alırlar altından.
Kadın astsubayların da işi gücü yok kocamı ayartacaklar Bi yürü git ya
Kocanın işi gücü yok bir haftalık karısından soğuyacak ya ahahah yürü git
Soğumuş işte şerefsiz
Insan bazen değişik ruh hallerine bürünüyor 1 hafta çok yeni ya üzücü geçer belki
Umarım ya
Altın aldırmazsan bedavaya evlenirsen böyle enayi sanıp insan yerine koymazlar işte. Bırakması kolay olur seni bigün terk eder ya da boşanlım desen boşanır çünkü emek vermemiş sana sokaktan alma gibi bedavadan karın tokluğuna gitmişsin
Sen evlenmeyi para altın olarak mi görüyosun yani eşin para versin mutlu ol bu cevaptan o çıkıyo?
Evlenmeyi hiç düşünmüyorum
Erkeklere güvenilmez böyle yarı yolda bırakırlar işte 1 haftada kapıyı gösterirler altın da istmiyorum para da
Ben mal değilim kimse bana parayla sahip olamaz, beni seviyor sanmıştım yanılmışım ama kendimi mal gibi pazarlamadım diye suçlu mu oldum şimdi
Erkeklere güvenmek ya da güvenmemek senin elinde günümüzde güvenilir kadın ya da erkek bulmak çok zor nadir senin tecrüben var gibi yaşamışsın bı şeyler o yüzden böyle diyosun
Uykusuz askeri personel dedin üst rütbe mi çocuk olmadan ayrıl anlaşmalı hayatına yol çiz :)
Kötüler seviliyor hep parasını harcatıp terk eden evini alıp adamı sokağa atanlar iyi kalpli aşık olun Kadın olarak görülüyor çok güzel aşık etti beni kendine hak etti sevilmeyi tüm malımı iyi ki şimdi bu aşk acısını çekiyorum aşkı tattırdım banq diyolar helal olsun kadına diyolar
Her şey yoluna girer umarım biraz zamana bırak çünkü onların olduğu iş konumundaki psikolojide hiç kimse olamaz normal memur esnaf vs işinden dolayı onu bence öyle kabul etmelisin sende onu kendine aşık ettir yani abartmadan hissettirecek şekilde
Görev yaptığı yerde zor zamanlar geçiriyor demek ki biraz zaman tanı
Eksileyen kızlar neyin peşinde acaba? Tc kadını birkez şaşırt be birkez. İlla yabancı biriyle evlenecez demi
Askeri bin personel ise sağlıklı bir kafası yoktur. Bu daha başlangıç. İleride canın çok yanacak. Yol yakınken boşan. Gerçi boşanmana izin verirse.
1 haftada ne yaptın adama? Yatağa bağlayıp elektrik falan mı verdin?
Bir haftada soğumuş olması imkansız eğer bakımlıysan yani alt bölgelerin
umduğu gibi görünmüyordu belki de. Performansın düşük gelmiştir falan . Bi düşünün.
Herkes adamın asker olmasına bağlamış. Brnim bi akraba da askeriye de üst konularda biri ve hiç öyle tavırları yok.
Ailesiyle gayet şakacı iyi biri
Bence bosanman lazım daha bir hafta olmuş evleneli neyin soğuması bu ne ara ısındı ne ara soğudu
Değişik değişik olaylar evlilikler iyice bir garipleşti artık. Allah sabır versin sana
Boşan it oğlundan. Kalsın ortada
Aynenn ablacım
Sevgi sanmış baştaki heyecanı ama seni hiçbi zaman tanıyıp sevmemiş
Aynen öyle. Nolcak şimdi
Senden soğuyan birine ne yapabilirsin ki bi de yalvarıcak mısın peki devam etmenin bir anlamı yok hoşçakal de
Bilmiyorum sessiz kalıcam biraz
Sıkıntıda bırakmış seni. Genelde üniformalılarda bu sorunlar olabiliyor. İşin zor senin.
Bir S... sin gitsin ya kocan olacak herif senden soğumuş hemi Ondan sonra karım beni niye Aldattın olor
Doktorlarrin ten uyumu dedikleri bisey var sanırım siz ten uyumunu yakalayamadınız
Askerlik ysptığı yerle ilgili olabilir mi? Psikolojisi bozulmuştur belki
Yani nasıl soğuyor bir hafta olmuş daha öncesinde soğuyorsa niye evleniyor
Belki Uzağa Gittiği İçin Kendisini Güvensiz Hissediyor Olabilir
askerse öyledir takmayacan.. alttan alcan. kaderin bu :(
Bazı erkekler evlenip konfor alanının dışına çıktığında , bir boşluğa düşmüş gibi olur kızlarda da olabilir. Sürekli nolldu nolldu diyip sık boğaz etmeyip adamı kendi haline bırakmak lazım. zamanla düzelir.😅Yanlış mıyım?
@Mehlikasltn kesinlikle katılıyorum.. zamanla öğrenirler. :D
bence siz tatile gidin, biraz kendi başınıza kalın.
Canım benim askeri personel lerin psikolojisi iyi değildir benim amcam polis ailesine yapmadığı eziyet kalmadı keşke daha başka birini bulsaymışsın Allah yardımcın olsun.
Kim diss attı?
Ne ara soğumuş. Biir haftanın içinde mi oldu soğuma? Ne ara evlendiniz zaten. Akışına bırakmalısın. Adam manyak heralde kusura bakma da imzayı atarken aklı nerdeydi
Seni aldatıyor kullanıyor seni ayrıl kurtar kendini
erkek elde edinceye kadar rol yapar, iyi oynat, elde edince herşey biter , siz öylelerini seversiniz
bu daha başlangıç merak etme
Nasıl adamılk ya iylemi dedi sana neyinden nasi sogumuş sebep
Borca sokup köpek etseydin kıymetli olurdun
Aynen öyle
Aşkım şımarık davran nazlan arsız ol bak nasıl tasmasını eline alıyorsun bu erkekler bundan anlar acı çekmek istiyorlar karı ağızlarına sıçsın dayansınlar istiyorlar adamı düşünürsen kıyamazsan cepte hazır görür
O kadar haklısın ki alnından öpüyorum. Mesaj at astroloji haritana bakcam beleşe kız içimden geldi vallahi
Atarım bak 😂Bakmayan ne olsun 😂
Niye bakmıyım ya nolcak
Yanlış anlama sakın bir şeyi merak ettim eşinden önce birisiyle birliktelik yaşayıp eşine yalan konuştun mu acaba aklından öyle bir şey mi geçti kan akıyoya bayanlarda ondan dolayı sordum sakın yanlış anlamayın beni
beyefendi yanlışınızı düzeltmek istiyorum, her kadında ilk ilişkisinde kan gelecek diye bir şey yoktur. Bazı kadınların zarı çok esnektir kanama yapmaz bile , bazılarının doğuştan yoktur, bazılarının ise daha kalındır ve kanama yapar zorlanıldığı için. Kan gelmeyince benden önde ilişkisi olmuş yanılgısına kapılmayın diye söylüyorum
Onla alakalı Bi durum değil durduk yere böyle oldu
Psikoloğa filan gitseniz eşine bu durumu söylesiniz ya da yine özel olcakta birlikte olduğunuz zamanlarda tatmin mi olmadı ya da siz mi olmadınız
İkimiz de olduk
Eşin eve gelince ona süslen çekici giyin belki hoşuna gider onu yumuşat belki hem sorunu ne daha rahat öğrenirsin sevdiği yemekleri yapıp romantik sofra hazırla bence
Ne kadar saçma ; insan aşık olup evlenmek isterken 1 haftada soğumak ne demek herkesin eline aşık olup evlenmek geçmiyor maalesef 😏😏
Yuh ya bu nasıl bir adam
Şerefsiz
Askeri personelse normal karşıla kendini geriye çek. O sana dönecektir. Askerlik zor meslek kolay değil.
Sende ondan soğumuş gibi yap.
Aynen öyle yapacam
yok ya bir şey yoktur sen takma kafana askerlerin bazı zamanlar morali bozuk olur düzelir o zamanla
Hadi inşallah öyledir.
ne diyor eşin sana tam olarak
Boşanmak mı istiyorsun diyorum hayır diyor ne o zaman diyorum, sana bi bilezik bile alamadım o canımı sıkıyor, eskisi gibi deilim sana karşı diyor dert etme zamanla yaparız diyorum neyse ben kapatıyorum deyip suratıma kapatıyor
seni seviyor muydu aşık mıydı siz nasıl tanıştınız
Aman boşver ya heves etmiş elde edince soğumuş demek ki
ben boşanmak istiyorum de bakalım ne tepki verecek
İlk gece sorunlu olduysa. Sen isteksizim dediysen. Tek açıklaması bu
Cinsel konuda sorunumuz yok
o zaman Allah kolaylık versin. nasıl bir erkek bu yaa
Boşanmak da istemiyor seviyorum diyor boşanalım deyince de
sebebini sorduğunda?
başka bir kadın olmadığı gibi sende bir kadın olarak yoksun.
uzağa gidince insanın içi daralıyor, tamamen psikolojik bir durum. Uzakta da bir ömür yaşanmaz tabi, gittigi yerden ev tutun orda yaşayın. soğukluk filan kalmaz
Bence sende mesafeli dur
Öyle yaptım beni aldatıyorsun dedi salak
canım kiz bu erkekler🤣🤣
canım bu erkekler🤣🤣
Gerizekalılar 🤣
Vallahi ya
Aman boşver yaa
belki baskı hissettmistir sorumluluk baskısı bs vs ben sevgilim olduğundada öyle olmuştum alıştım sonra ama
Konuşarak çözüm aranır onu da dinlemek lazım ama olmuyorsa tazminatla boşanma olur
1 haftalık evlilikte nası tazminat
Senin duygusal kayıpların, nişan masrafın, bekâretin, dul damgası yiyecek oluşun...
Mesaj yazdım bakarsın
Oralarda aldatır seni askerlere güvenmeyin sırf parası var dye evleniyorsunuz
Bilip bilmeden ne konusuyosun
Öyle tabi parası için evlendin yalan mi mkk.
Bana yüzük bile almadı ne parası salak
Yüzük almamasından belliymiş sevmediği salakk
Evet salak olduğum doğru
Hahahaah salakkk
İç olmaktan iyidir
Konuşmayı öğren mall ic ne
Kes
asker değil mi , göreve de gidiyor. normal olmasını mı bekliyoırsun
Böyle olacaksa bir ömür boyu hiç geçmez zaten yol yakınken konuşun boşanın
Kusura bakma ama kocan canım galiba çok aradın mı bunu 1 haftada soğumak da ne yuh yani !!
Dişlerini değdirme
Sorun o da değil jdjfjf
Çoğu kişi anlamaz 😀😀
Yapmışlar bak
Bulmuş bulandırıyor 😏Sakın üsteleme ve hiçbi şey yapma!