Aşık değilim ama kaybetmekten de korkuyorum ne yapmalıyım?

çalıştığım sirkette bir is arkadasima aşıktım ama olmadı cok fena şeyler yasadik, kötü olduk.. sonra sirkete yeni bir erkek geldi yakışıklı, hoş, kibar birisydi. Ortak yönlerimiz de cok fazla vardı. Ben nispet olsun diye bu erkege aşık gibi davrandım konusmaya da basladik ama sonra yok ben onu kandıramam dedim bugün konusurken onu cok sevdigimi ama is arkadasim olarak sevdiğimi söyledim. Bir daha olur mu bilmiyorum ama ben zoru seviyorum. Mesela şu an çocugu kaybetmekten korktum ama asik da degilim bilmiyorum ya ne yapicam samimi arkadas mi olsak kimseye soylemesem sevgili sanarlar, bilmiyorum.. ne yapabilirim?
Aşık değilim ama kaybetmekten de korkuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla