AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Mecbur değilsin. Evlenmeden önce bu olaya Bi açıklık getirin.
Bence evlenme. Bu konuda sana şimdiden dayatmalara başlamiş.
sana kalmış bunun kararını vermek düşün ve konuş bu konuyu onunla
Siz bı evlenin bak bu işin sonu boşanmaya kadar gidicek.
Bakmakta zorunlu degilsin ama tum vaktini ona ayiramazsin
Seven ve vicdanli biri. Kabul etmeyene de neden kabul etmedin demek olmaz.
ben olsam seni almam ne işime yaracaksın ki onun yerine bir kedi alırım daha iyi sırdaş olur
eksi vermeyin laan bir kadında ınsan sevgısı fedakarlık yoksa o kadının beraber olacagı adamda kendı gıbıdır zaten öyle oluyor dayak yıyor dovuluyor terkedılıyor atılıyor sızınde bunlar basınıza gelmıstır gelecektırde ben o cocuk yerınde olsam bu kızla evlenmem burda kızı hızmetcı yapan yok zaten hepınız goreceksınız cok kötü ilişkileriniz olacak ve benı ve sozumu unutmayacaksınız
Evlilik iki kişi arasındadır. 3. şahıslar mümkün olduğu kadar uzak durmalı. Birine bakmak kolay mı? Bu arada ne işime yarayacak sözü hiç hoş değil. İnsanlar bir mal değiller, bir eşya gibi görme onları.
@olasılıklararenedak o cocuk buna bakmak zorundasındır dememıstır esımsın ılgılenırsın demıstır bak olum bole bır kalıtesız kadınla evlenırsın hasta anana bakmayı bırak sen felc gecırdıgınde sana bıle bakmaz hatta yan odada netdekı adamla sanal s. ee. k. s yapar fedakarlık kötü dıyen bır kadından esde sevgılıde arkadasta olamaz
Kızmış, olmaz deyince. Nasıl bakmak zorundasın demiyor?
@olasılıklararenedak yani o çocuk akıllıysa yuva kuramayacak bır kadınla vakıt kaybetmez yuva kurulacak kadın var baska turlu kadın var genelde bole kadınlar kendı frekanslarında kıılerle evlenıyor kendı sonuclarını deneyımlıyor evlılık hayatı uzun surmuyor ılıskılerıde ve cok kotu ısler deneyımlıyorlar sende akıllı kotu aşk deneyımlerı kotu evlılıkler senıde bekler ılıskılerde fedakarlıgı onemse
buraya eksi veren kızları zaten erkekler kullanıp kullanıp atıyor bu sşitede cogunun seks resımlerı vıdeoları ınternetde dolasıyor haberlerı yok bu nedenle ılıskılerde fedakarlıgı onemsersen hem kalıtelı dostun hem sadık bır sevgılın hemmde guclu bır esın olur dıgerlerı de dayak yer dovulur tecavuze ugrar resımlerı elden ele dolasır
Valla linç yemişsin hacı. Sevgi, saygı, fedakarlık tabiki önemli ama anneye bakmaması bunu göstermez. Sevgi ve fedakarlık bir şeyler hissettiğin insan için yapılır. Kız oğlanın annesine hiçbir şey hissetmiyor ki neden fedakarlık yapsın?
@olasılıklararenedak bısey demıycem ama fedakarlık yoksa zaten yaşam cok acı ögretecek yanlıs bır ılıskıden cok sey kaybedersen bunu net anlıyacaksın
bu eksı veren kadınları kım gercekten sevmıs? gercekten sevılseler ınsanı duyguları bılırlerdı demek pek sevılmemısler ve en onemlısı aılede gercekten kabul gomemısler bu nedenle baslarına cok acı dolu ask tecrubelerı gelmıstır gelecektırde bole hayatı tamamlarlar benım ılıskılerım hep sevgı doluydu bunun sebeb ıde ıcınde sevgı olmayanları cok rahatca yol vermem
Bakıcıda dursa dende ilgilenirsin yani hani hasta biriyle ilgilenmek gerekir diye düşünüyorum ama tüm yükü çok zor olur Allah kimsenin başına vermesin onlarada zor ama emrivakiyle yaptırmak istemesi tuhaf
Sen tecrebeli değilsin bu konuda. Ancak bu da senin imtihanın..
Yatalak bir insana bakmak hic te kolay degildir. Yasamis biri olarak soyluyorum. Herkes bu olgunlukta olamaz. Bakici yardimiyla bakımı üstlenebilir
Ben bakmam bakarim diyenlerede saygı duyuyorum ben hizmetci degilim ilerde çocugum olucak onunlami ilgilenicem annesiylemi?
Tabiki mecburun yok ama bu demesi hata sende yardımcı olursun derse birşey yok ama seni bakıcı olarak görüyor
Kesinlikle bitir, hizmetçi olarak istiyo seni. Daha çocuğun falan olucak kafayı yersin. Çok istiyosa kendi baksın
Seni kârı olarak değil bakıcı olarak alıyor annesine bakarsan sevap kazanırsın sen bilirsin tabiki imtihanın senin
Kabul etme
biz dedeme bakıyoruz teyzemler yurt yuva sahibi oluyo acımasız ol ayrıl hatta o çocukdan
Kardeşleri varsa sırayla bakarsınız insanlık ölmedi ya
Ben ederdim. Eger ki birbirimizi seviyor bnmle ömür gecirmek istiyor kız ailem olucak. Ömür boyu bakardım annesini. Evlilik çıkar menfaat dünyası degil. Aile olmaktır
Kendi çekirdek aileni kurmaktır evlilik, ailene hizmetçi almak değil.
Bu tip kızların evliligi NDEN bir cacık olmaz 1 sene sürmez dolandırır gider
Peki o çekirdek ailede ne yapıyor kadın. Özgür medeni olmalı hergün onlarca eski yeni erkek Arkadası ile kapanıp işte iken telefonu uçak modunda olucak. Üstüne kayıt lı ev araba hersey olcak dimi 1 ay sonra başka müşteri ile anlaşıp kaçtığında rahat yesin.
@yürekten42 Helal be :)
Bu kadar kuruntulu bir insanla konuştuğumu bilmiyordum pardon son cevabımı yazıyorum.
Bak canım evlenmenin amacı nedir?
Aile kurmak.
1 adet anne
1adet baba
Ve bir veya biraz daha fazla olacak sayıda çocuklar.
Anne eve ve çocuğa bakar. Belki aynı zamanda çalışır.
Baba çalışır. Aynı zamanda boş vakitlerinde çocuklarıyla vakit geçirir.
Böylece bu çocuklar elden gelen en iyi şekilde büyütülmeye çalışılır.
Aile olmak bu demek. Evlenecek kişilerden birisinin annesine babasına bakmak demek değil.
"Bu tip kız" dediğin kendimden bahsedeyim hiçbir zaman söylediklerin aklımdan bile geçmedi. Yukarıda anlattığım gibi kendime bir aile kurup kendi arabamı kendim almayı, evi de evleneceğim kişiyle birlikte almayı düşündüm.
Çok fazla önyargılı, bencil, kuruntulu ve cinsiyetçisin. Daha fazla konuşmamıza gerek yok. Iyi geceler.
@sanadiyorumsana2 Ahahah güldüm gerçekten :)
ne bu Afrodizyak paradikması mı beyninde
Eğer evlendiğin zaman eşinin annesi senin annen oluyor ona burun mu kıvıracaksın. Karşılıklı saygıyı bile kuramayan senin gibi embesille evlenmemesi çok doğru karar olur bu soruyu ssni at ve sana kocaman siktiri çeksin
Evlilikte böyle sacma sapan şartlar kosan kadınlardan uzak durun çocuklar o yuva olmaz
@yürekten42 Kendimden biliyorum Evlilik sağlıkda hastalık da derler ama bunların %90 böyle aciz parasal finansal köleler başka değil
Aynen öyle kardeş
@yürekten42 Neler yaşadığımı biliyorum Annem gibi kadın denk gelse diyorum hep
Babam da hasta ama çok ağır değil
Kendim de hastayım genetiksel bazen bayılmalar geçiriyorum ama yok bunların alayı pislik gerçekten böylelerini görmek üzüyor ama bir yandan seviniyorum hemen boyaları belli oluyor
Önce okuduğunu anla hicbir cumlemde şart koşmamışım. Sizinle daha fazla muhatap olmayacağım. Sizin gibi biriyle evlenmeyi seçmeyeceğim için kendi adıma seviniyorum. Aile demenin ne olduğunu bilen bir kocam olunca ona değerini vereceğim. Sizin yaptığınızın aksine erkeklere ön yargili değilim çünkü benim çevremde şükür ki hep anlayışlı insanlar var sizler gibi orman kaçkını ilkel yaratıklar değil.
Ya seni kim alsın. Sen yuva kurmaz ocak tüttürmez sin. Kurdugun evlilik ten Bi cacık ta olmaz. Yazık günah ailelere6canları yanacak
@sanadiyorumsana2 Ahhaha aile olmak ne demek :)
Dur bakalım
Kocam Olsun
Parası olsun
Derdi olmasn
Sorunu mu oldu nafakamı alıp kaçayım
Sana araba çarpsa hadi umarım olmaz da Felç kaldın aa sen bana mutluluk veremezsin diyip g.. tekmeyi atsın da
O pipetle yemek yerken o an beyninden hiç çıkmasın umarım :)
@HayalsizDasporav parası olsun derdi olmasın gibi maddeler yazdigimi hic göremiyorum okurken bile kendi zihninize göre kelimeleri değiştiriyorsunuz. Hatta özellikle cocuklara bakmanin yanında çalışıp ev ekonomizine katkıda bulunacağımı yazdım. Para önemli değil birlikte bir şdkilde aileyi geçindirecek kadar halledilir. Siz cok garipsiniz ya daha fazla yazmak istemiyorum tiksindim
@sanadiyorumsana2 Ahahha tiksinmiş :)
Umarım bir gün o ana o hale gelirsin de çorbayı bile sana çok görür veya çocuğun o hale gelir. Anlarsın
@HayalsizDasporav bak yukarida yazmissin ki hastalikta saglikta. Evet sen ya da evlenecegin kisi hastalikta saglikta her kosulda birlikte olursunuz. Annen ya da annesi değil
@sanadiyorumsana2 Evlilik Mentalitesini öğrenip gel. Daha o kafa yapın gelişmemiş
Annen de böyle dese Dağ taşa trip atarsın burada bize maval okuma.
@HayalsizDasporav kendi kocama ve cocuklarima her kosulda bakarim sdnin annenin yaptigi gibi. Ama kusura bakmayin kocamin annesine veya babasina bakmak benim sorumlulugumda degil. Evlilik bu degil iyi geceler
@sanadiyorumsana2 Evlilik senin o hayal ettiğin mentalite bağ değil
Evlilik De iki soy birleşir bu soylar kendi kanın bağın gibidir
Hasta da olduğunda elinden geleni yaparsın nitekim oda yapar
Ama senin şu sığlığından dolayı umarım anlar da ilişkiyi bitirir
@sanadiyorumsana2 yaaa bırak bunlar gtlerine hizmetçi arıyorlar 80 yaşında dedeler gibi konuşuyolar Türkiyenin niye gelişmediği ortada kimse kimseyi çekmek zorunda değil ayrıca iyi bir bakıcı belki evlatlardan daha iyi bakacak kimsenin içini bilmeden beddua edemezsiniz o size döner sonra ben ne yaptım diye yakınırsınız müslüman falan değil bunlar olsalardı millete beddua ve iftira atılmayacağını bilirlerdi hüküm Allahındır pislikler.
Sttr orda adi. Hizmet içi imiş. Aile kavramını bilmeyen zavallı6ruhsuz kayıplar. Peki sen ne arıyorsun evlilikte. Hergün 20 müşteri ile aldatcan yatcan özgürlğk medeniyet nutukları çekicen çocuklar koca dan degil müşteri lerden. Sonra iftira atıp boşanıp tüm malı mğlkğ6çarpıcan adi asaglık kan emiciler
@Magnoolia yorumu yazan kişinin gecmişinde kadınlardan travma yaşadığıgını düşünüyorum psikiyatr veya psikoloğa gitmeden düzelmez bu. O yuzden laf anlatıp kendimi yormaktan vazgeçtim, sen de boşver. Banane hem biz hayatımiza bunun gibi malları almayız gerisi bizi ilgilendirmiyor. Boşver kavrulsun kendi yağında acıdım biraz.
Kaşar suçlu koruma derneği ha. Gizli sanıyınuz yaptıklarınızı ama millet uyandı çözdü kaşar sistemi
Asla kabul etmem kimse de kusura bakmasın bakıcı arıyor sanki eş değil
Bakıcı da tutun maddi durumunuz yerinde ise sen de bakarsin yani ama tek başına çok zor
Niye olmasın ki senin gelinin olsa ondan beklemez misin
Yani direk olmaz demen hoş olmamış. Ama gücüm yettiğince ilgilenirim deseydin daha iyi olurdu.
Buna seni zorlayamaz. İstemiyosan yapmazsın. Bu annesini sevmediğin istemediğin anlamına gelmez tabi ki ama bakmak da zor bir yamdan. Niye bakıcıya mı para vermek istemiyor?
Gerçekten bunu istemiyorsana direkt ayrıl. hem o kadının hem de kendi hakkına girmiş olursun aksi durumda. Felçli bir insana bakmak hem sabır hem merhamet ister.
Bu konuda adama Hak veriyorum bayan kendinizi onun yerinde koyun Mesela neyin nasıl Olduğunuz anlarsınız anne herşeydir..
Burda o bakmam bakicimiyim gitsin annesine kendisi baksin diyenleri empati yapmaya davet ediyorum
Ve umuarım yaşarlar ve pisman olurlar.
Bu nasıl iğrenç bir cümle bitirmek? İnsanların sağlığı şakaya alınacak veya sinirle söz arasına sıkıştırılacak bir şey mi? Ne kadar aptalca
@Magnoolia empatini yap sonra gel konus bana
Hadi sg
@Magnoolia sıkışınca sg tabi
Yok malsın o yüzden
Dinimize göre Kayınvalideye bakmak şart değil. Ama merhametli ve vicdanlıysan sevabını kat kat alırsın.
Bakıcı tutsa daha iyi olur. İnsan yükü ağır.
Yapabileceğine inanmıyorsan ayrılmasın bence
elbette yeri geldiğinde bakarsın senin görüşünü sormadan sen bakarsın demesi saçma unutma mecbur değilsin fakat yardım edersin elbette
Annesi için üzgünüm fakat sen bakıcı değilsin, önce sana saygı duymalı. Ne demek "sen bakarsın zaten"?
Senin ağzını yoklamış bence, ama böyle biseyi kim olsa kabul etmez
İsteyerek bakarsın bence bir de bakmak istemçyorsan güzelce anlat
Etmek yücelik ister. Etmezsende kimse seni suçlayamaz.
az yesin hizmetçi tutsun annen de seni kocanin felçli annesine bak diye büyüttü.
Tabiki bakarım ama yardımcım olursa deseydin sende keşke
Tm da bu
Ulan kızlar sizin anneniz o durumda olsa demekki kimse sizi almaz
Kendi baksın kendi anasına?
Senin annem o durumda olsa nasıl bi yol izlersin merak ettim
Çocuk umarım ayrılır senden bakacaksın tabi evlenince senin annen oluyor nasıl bu kadar taş kalpli olabiliyorsunuz evliliği gezip tozmak mi zannediyorsun
Böyle denmesi hoş olmamış hiç konuşulmasa zaten su akar yolunu bulur
Sen aç açıkta kal başkalarını doyur o zaman ruh muyuz hep başkalarını düşünüp ezdiricez kendimizi
Siz gibi insanlar acımasız insanlar işde ama dışardaki özgür olanları da ne mutlular diye alkışlar hayran kalırsınız başına buyruk diye. Ama anasına babasına bakana da off hizmetçi bunlar ezik bunlar derler kimse iyi insan demez sen bakarsın anası da sana düşman olur enayi bana bakıyor diye olan sana olur iyi insan desinler kahraman desinler bana dersin
@Erotltp aynen bak o aklıma gelmemişti benim bakarken bir de karşılık beklenir içten içe. İyi bir insan olduğun için değil de yaptıklarından dolayı takdir edilmek istenir zamanla
Bakmak zorunda değilsin dinen bile böyle bir zorunluluk yoktur
belki sadece denemek istemiştir. Profesyonel yardıma da devam etmeli
Ne diyeyimki sen bakici olarak mi gidecekmişsin o eve
Bu senin vicdanına kalmış ama sanki seni bir bakıcı olarak görmüş gibi oluyor gerek kalmadı demekle
Sevdiğini doğuran kadını niye kabul etmiyorsun
O nerenin yobazı öyle
Nişanlından ayrıl. benim annemde babaneme bakıyor, ama babamın gözünde bir gram sevgisi yok, sukredecegi yerine daha yaptığını beğenmiyor
Neden evlendigi ortada eyvah eyvah. İşin zor.
aynısı senin annen olsaydı
Ama onun annesi değil anneyle kaynanayı da bir tutmazsın ya
@merakettiklerim0 işte sorun tam da bu onun annesi onun ailesi vs. evlendikten sonra onun bunun mu var ki çok yanlış bir düşünce kime ne olacağını nerden bilebilirsin yarın sana ne olacağını nerden bilebilirsin
Bana ne olacak falan geç bunları benim eşim felç olsa seve seve bakarım çünkü o benim parçam artık anneme de bakarım ama annemle beni dokuz ay karnında taşıyıp o sancıyı çekip beni 20 yaşına getiren biriyle sırf evlendim diye akrabalık bağı kurmak ZORUNDA olduğum kadın bir değil benim için madem bu kadar kötü durumda ben çalışırım oğlu annesine baksın yemin ederim bunu da kabul ederim başım gözüm üstüne amaa çok da tanımadığım bir kadın için yıllarca bağlı kalamam şimdi evlendikten sonra felç olsa ne bilim yirmi yıllık kaynanam olsa o da hadi kabul edilebilir ama bu türlüsü hiç kurtarmaz evleneceğin kadın sana babam felç ona sen bakıcaksın dese ne hissedersin altını değişmek dahil
@merakettiklerim0 sen önce bi üslubunu düzelt ondan sonra tartışırız senin gibiler yüzünden insanlar boşanıyor aileler yıkılıyor
Benim üslubum gayet düzgün ayrıca yıkılan senin yuvan mı olursa benim olur ki bu sebepten benden ayrılan biri evlenmesin benimle yani ben kimsenin bakıcısı olmak için evlenmiyorum mutlu bir birliktelik huzurlu bir evlilik için evleniyorum bunu sağlayacak ortam yoksa evlenmenin ne manası var
@merakettiklerim0 kimse kimseye istemediği bir şeyi zaten yaptıramaz evlenirsin evlenmezsin senin tercihinin hayat bu yarın ne olacağı bilinmez bi bakmışsın tek başına kala kalmışsın yapmaz dediklerin yapar can dediklerin el olur hee bu arada üsluba gelince istersen bi önceki yoruma nasıl girmişsin bi daha bak seninle aynı görüşte olmayan birine boş yapma demek seni haklı çıkarmaz sonuçta saygı şart
Kimse kimseye zorla bir şey yaptıramaz diyorsun ama "aynısı senin annen olsaydı" diye drama yapıyorsun bu ne kadar doğru? İnsan karşısındakinin ailesiyle evlenmiyor. Annesi onun annesi babası onun babası, onların sorumluluğunu üstlenmek güzel ama üstlenmemek ayıp veya yanlış değil. Adam çıkıp ben "anneme bakarım" demek yerine "anneme sen bakarsın bakıcıya gerek kalmaz" demiş hala böyle bir kafayı kabul ettirmeye çalışıyorsun. Bakıcının meslek görevleri ile aileye gelin veya damat giden insanın sorumluluklarını aynı görmek ne kadar mantıklı?
Doğru, kimse istemez.
Ben kabul ederdim diye düşünüyorum
Ayrıl knk zor bi durum bakmak
Bakmayı kabul ederim bu tavrı kabul etmem
Bakmak zorunda degilsin
Anlamiyorsa ayril
Önce fikrini almalıydı emirvaki olmuş bu.
Sana danışmadan yaparsın demesi sinir bozucu.
Troll sorular gene öfff
Kimse etmez, etmede zaten.
El kızısın sonuçta bakmak zorunda değilsin.
Sevdiği için söylemiştir, diye düşünmek istiyorum.
Büyük konuşmak gibi olmasında ben bakardım
Emrivaki yapıyor ama çocuk baksana normalde tabiki anneler başımızın üzerinde ama çocuğun niyeti kötü bence
@Fencibirkız olabilir bir şey diyemem
Bakmam tutsun 1 bakici aw
Haklısın bakıcı niye devam etmiyo bakmaya