3 yıldır bir ilişkim var ve ailem hakkında ilk defa konuştum tanıştırdım biraz cekindi gibi ilk başlarda tavırları değişti ve evimizden ayrılırken yolda bana aynen öyle söyledi.
Hemşireyim atanırsan evlenirim dedi.
Bana bu süre zarfında hiç yanlış bir davranista bulunmadı. Ama çok üzüldüm bilmiyorum içimden bir şey koptu gibi.
Ailem neden sorun oluyor ben ailemi seçmedim ki.
Akrabalarimda bayramdan bayrama kapimi calar ve haklari varmis gibi herseyimizi elestirip hava atar giderler. Hayatima biri girer ailemi istemez bu dunyada beni karsiliksiz seven kimse olmayqcak mi?
25 yasindayim yasim geciyor kabul mu etsem
Hemşireyim atanırsan evlenirim dedi.
Bana bu süre zarfında hiç yanlış bir davranista bulunmadı. Ama çok üzüldüm bilmiyorum içimden bir şey koptu gibi.
Ailem neden sorun oluyor ben ailemi seçmedim ki.
Akrabalarimda bayramdan bayrama kapimi calar ve haklari varmis gibi herseyimizi elestirip hava atar giderler. Hayatima biri girer ailemi istemez bu dunyada beni karsiliksiz seven kimse olmayqcak mi?
25 yasindayim yasim geciyor kabul mu etsem
Güncellemeler
+1 yıl
Yani vazmı geçeyim diyorsunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer