2.5 yıllık bir ilişkim vardı geçen yıl Mayıs ayında bitti. Birbirimizi seviyorduk ama çok saygısız bir ilişkiydi. İstediği çoğu şeyi yapmama rağmen bazı şeyleri yapmak istemediğimde, ya da hoşuna gitmeyen bir şeyleri gördüğünde küfür hakaret ediyordu. Ben de ona bağımlıydım ve gitmedim onun gibi biri oldum. Yani ben de saygısız ve küfürbaz oldum. İlişkimiz bitmeden son iki ay önce değişmeye başladım, onu da değiştirmek istedim. Sürekli konuştum ikimizin ayrı hayatı var sen özgür olduğun bir işte çalışıyorsun, ben de özgür olmalıyım bana biraz saygılı olmalısın vsvs. Ama değişmedi ve en son yine eşofman giydiğim için (darmış eşofman) edepsiz olduğumu söyleyip ayrıldı. Geçen yıl mayıs ayından beri hala yazıyor ediyor ama, bir gün beni çok özlediğini söylüyorsa diğer gün yine olduğum insana hakaretler ediyor (sen tayt giyiyorsan ananın a... da da giy, sen tayt giydiğin için tek gecelik erkekleri hak ediyorsun, senin ailenin sınırları yok gibi) ama bu kısır bir döngü,9 aydır bir gün gelip çok sevdiğini değiştiğini söylüyor diğer hafta küfür ya da hakaret, bir gün değişeceğini bensiz yapamadığını hiçbir kıza bakıp etmediğini hiçbir kızla işi olmadığını beni başka kimsenin onun gibi sevemeyeceğini söylüyor diğer gün rezil olduğumu, aşağılık olduğumu yazıyor (giymemi istemediği şeyleri giydiğim için) en son Şubat ayının başında tekrar yazdı değiştiğini söyledi 10 gün konuştuk gerçekten değişmiş gibiydi ama yine 10 günün sonunda bana senin ailenin bir sınırı yok, sınırsızsınız senin de ne giydiğin ortada (ki böyle söylediğine bakmayın gerçekten açık giyinen biri değilim bahsettiği şeylerin hepsi abartı şeyler, mesela denize girerken mayo giyiyor olmam ya da tayt giyiyor olmama küfür laf ediyor, ki tayt giydiğimde bile üstüne uzun giyen biriyim. Ama ona göre tatil yerine de gitsen şort elbise giymemeliymişsin) bu bir kısır döngü en son bana senin gibi biriyle işim olmaz yazma yürü git dedi, dün gece yine yazmış sana çok aşığım seninle olmak istiyorum diye. Ben ne yapacağım? Sırf bu yüzden en yakın arkadaşlarımı da kaybettim, sana şiddet uygulayabilecek potansiyeli olan bu insandan uzak dur diye 9 ay uğraştılar son ke yine konuştuğumu duyunca benimle iletişimlerini kestiler
Güncellemeler
+1 yıl
Evet okuyorum, ona kafa yoracağım. 9 aydır bir senin gibisi bulunmaz bir senin gibi biriyle yapamamlardan çok sıkıldım. Yoruldum, kafam patladı artık kendi içime dönmek için elimden geleni yapacağım. Hem sevgi iyi hissettirmeli, hepimiz yapalım bunu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer