Günümüz ilişkilerinde kadınlar yeterince özveride bulunuyor mu sizce? Bu soruyu linç yemek için sormuyorum, sadece gerçek fikirlerinizi merak ediyorum. :D
Günümüz ilişkilerinde kadınlar yeterince özveride bulunuyor mu sizce?
Konu özveri olduğunda benim hayatımda yeri olan çoğu kadında bulunuyor diyebilirim. Hiç bulundurmayıp hayattan bıktıran da gördüm, dozunu bilemeyip fazlasını bulundurarak zamanla değersiz hissedenlere de şahit oldum. Her iki aşırılığı da uygun bulmuyorum, dozunda olmalı.
Zaten olay bu özverili olabilmek. Bunu sırf kadınlara indirgemeden iki tarafında gereken özveriyi gösterdiği ilişkiler uzun soluklu oluyor diğerleri de bitiyor yürümüyor. İki tarafın da sorunu bu bence.
Günümüz erkeklerine de soldaki gibi çok özveri yapınca aşağılık kompleksine girip aldatıyorlar 10 gömlek fazla geliyoruz mükemmellik de benim kaderimmiş ne yapayım 🥳🥳
Kadınlar özveri için level point isterler. Değişkenlik arz ettikleri için sen level atladıkça özverili belki olurlar oda belki diyorum. Çünkü çoğu kez yaranamazsın. 😀 Kadın milleti işte ne yaparsın. 😁
görsele koptum dösldösl iki tarafta da kalmadı bu.. kendime adıma fedakar biriyim hele bide aşıksam üff dhhjd çok şanslı kerata yani gelecekteki eşim dösldösl
Türk kadını her zaman fedakâr-vefalı-değer veren mücize varlıklar bence. Özveri tek taraflı olmaz bir yerden sonra tıkanıp kalır. Emeksiz sevgi olmuyor malesef. Sadece hemcinslerim için geçerli bir durum değil.
Artik devir degisti, kimse kimseye katlanmiyor. Herkeste bir ego... Herseyin gunluk saatlik yasandigi sabrin tükentigi bir dönemde yillar boyu muhalefet yasanilicak birini bulmak ve katlanmak zor.
Kadınlar günümüzde o kadar tembel ki her şeyi erkekler yapsın istiyorlar Onu geçtim kendilerine bile bakmıyorlar artık sağlıklı beslenmek ve spor yapmak yerine vücüdundaki lekeri makyajla kapatıyorlar Yağlarinı ameliyetla aldırıyorlar memesini poposunu ameliyatla büyütüyorlar tam bir enkazlar yani tutsan elinde kalırlar
Kendimden yola çıkarak söylemeliyim ki yeterince özverili değiliz hep bana hep bana diyoruz bir çoğumuz. erkeklerinde çok özverili olduğu söylenemez hani.. devrin insanları çok bencil 😕
Insanlar genel olarak yozlaşmış, tatminsiz, gösteriş meraklısı olmuş. Ama kimse mutlu değil doğru düzgün. Yoksa mana da kadın , erkek farkı yoktur yeğen