Sizce kadınlarımıza yeteri kadar değer veriyor muyuz?

Bugün dünya kadınlar günü, tüm dünya kadınlarının 8 Mart kadınlar günü kutlu olsun öncelikle. Son yıllarda yapılan araştırmalar kadınlarımıza yeteri kadar değer vermediğimiz şu gösteriyor, halbuki kadın bu dünyayı güzelleştiren Nadide bir varlıktır, kadın bizleri karnında taşılar doğduktan sonra da kucağında taşıyan sevgiyi, ilgiyi, hoşgörüyü en çok hakkeden kişidir. Niçin kadınlarımıza değer ver miyoruz?
Güncellemeler
1 yıl
Kadın, aileden başlayarak toplumun tüm katmanlarının taşıyıcı unsuru, nesiller yetiştiren mürebbiyesi, çalışma hayatının önemli aktörüdür. Bir insan olarak hayatımızın her dönemini farklı rollerle kuşatan kadınlarımızın toplumsal konumunu örselemeden, saygınlığını muhafaza ederek hakkını teslim etmek sağlıklı bir toplumsal yapının olmazsa olmazıdır. Kadınlarına değer vermeyen, hakkını esirgeyen, emeğini görmezden gelen toplumlar büyük sosyal yaralara düçar kalır, zillete düşer.
Güncellemeler
1 yıl
Kadınlarımıza değer verelim, onları sevelim..
Sizce kadınlarımıza yeteri kadar değer veriyor muyuz?
Cevapla