1. Olay
Bana baktı durdu.. ben farketmemiş gibi yaptım ama yanindan geçerken çok hafif koluna dokunup geçtim. 5 dak sonra tekrar karşılaştigimizda, kafasini aniden yere indirdi çok hizli hemde?
2. Olay
Yine bana bakıyordu, bu sefer ben de baktım yumuşak bir bakışla, bakıştık. Ertesi gün beni farkettiğinde kafa omuz yerde, bakamiyor?
Ne yapmaya çalişiyor?
Kafadan çatlak filan mi?
Bana baktı durdu.. ben farketmemiş gibi yaptım ama yanindan geçerken çok hafif koluna dokunup geçtim. 5 dak sonra tekrar karşılaştigimizda, kafasini aniden yere indirdi çok hizli hemde?
2. Olay
Yine bana bakıyordu, bu sefer ben de baktım yumuşak bir bakışla, bakıştık. Ertesi gün beni farkettiğinde kafa omuz yerde, bakamiyor?
Ne yapmaya çalişiyor?
Kafadan çatlak filan mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sana baktigi icin mi baktin? Sana bakmasa bakar miydin?
Bana baktigi icin baktim. Hep bakar o bana. Ben her bakisina karsilik vermiyorum. O gün de uzunca gözgöze kaldık. Bidaha gördügümde tebessüm edeyim dedim ama kafa yerde gergin gibiydi
Hoslanmis olman lazim. Aksi halde gelip yazmazdin. Haksiz miyim?
valla çözemedim var böyle değişik tipler bizde Bi bayana merhaba desek imdat taciz diye bağırır valla sizin ev nerde ordan geçelim bari
Ya bu insan beni. epeydir kesiyor ama ben tanimadigim. icin kimdir nedir pas vermiyorum
Lakin sürekli de gözgöze geliyoruz ve bunlari yapiyor. Bir gülümseyeyim bidahakine diye düsünmüstüm. Kafasini egdi bakamadi, ben de transit gectim gittim
Ben de takmayim o zaman onu diyorum. Hayir manyak mi, kararsiz mi
aman boş ilk adamı her zaman erkek atar çok hoşlandıysa buyursun gelsin zahmet etsin de
valla keşke bana dürtseydin en azından şey derdim ne yapıyorsunz hanımefendi böğrümü geldiniz 😃
Dürtmedim ya hafif koluna sürtünüp gectim gittim dar bir koridor.
Ertesi gün de o bana yapmaya calisti yüzüme bakarak ama omzuma çarpti😂
diyorum ya sen yanlış kişiye şans vermeye kalkmışsın orda ben olacaktım ki 😃
Dürtmeler felann napıyosun kızım😂 iyiki ben gibisine denk gelmemişsin😎 severlerrr
Niye dürtünce bi haller mi oluyor size
O da bigün bana dürtmeye calisti da ayarlayamayip omzuma carpti beceriksiz
Omzuma carpacagina agzini ac da bi selam ver
Evett marifet yokmuş onda ya ne selamı direkt yavruu çay içelim mi demesi gerekirdi
Bana bi haller olur yaa zaten libidom tavan 😂
🤣🤣🤣
Ee çay içelim mi 😂
Delisin😅😂😂
Mercy matmazel sadece erkeğim deliyim ve bu aralar biraz fazla istekliyim ama sorun yok kendimi tutuyorum çok zor olsa daa😂
Utangaç bence konuşacak ama utanıyo. Sen bişey hissediyo musun ona karşı
Ben konusup, tanişmak isterim.
Aramizdaki çekim güzel.
Utangaclik mi olur ya, nasil kalabiliyor gözgöze benimle o zaman?
Madem utangac, hic bakmasin
Senin baktığını görünce bidahaki karşılaşmada utanıp bakmıyor işte görüyor fakat tekrar göz göze geliriz diye utanıyor. Eğer konuşup tanışmak istiyorsanız ilk adımı siz atabilirsiniz bence
Tekrar gözgöze geliriz diye niye utanir bir insan.
Ayrica ben korkarim ki bu insana adim atsam kaçar gider herhalde. Bi bakişmadan bu kadar utaniyosa?
Hem beni sürekli aylardir uzaktan izleyen, bakan o.
Firsat oluşunca niye böyle yapiyo.
Beni benimsemiş olabilir mi bu
Benimsemiş olabilir ama konuşmadan da anlayamazsın bence
erkekler baktığını farkettirmeyi sevmezler
Yook, başta öyleydi. Simdi çekinmiyo artik. Göz göze bakisiyoz saniyelerce
Utnıyor olabilir
Ben cidden bir erkekte utangacligi anlayamiyorum, kadinimsi birsey..
Bu ne ya rol degistirelim o zaman ben ona kur yapip çikma teklif edeyim? Bunu mu bekliyor, kafayi yere egmek de nedir
Neden ki illa yırtık mı olmalı belkide çocuk daha önce kimseye yürümedi namusuyla yaşadı tertemiz bi çocuk illa her erkek yırtık olacak diye bi kaidemi var
Evet dogru namuslu, efendi birisi.. lakin ben de diyorum ki madem özgüvenli bir şekilde bana bakip ben bakinca gözgöze kalabiliyorsa kafasini filan niye egiyor.. niye sürekli beni izliyor, süzüyor aylardir böyle. Bir selam vereyim diyorum böyle yapinca da dengesiz, kararsiz galiba deyip vazgeciyorum. Ne yapayim? Beni her gördügünde bakip gülümseyip çantasiyla oynamaya basliyor
Utanıyor işte besbelli 😊 sabret acele etme sabrın sonu selamettir. Zaten sen İşiniz olursa bu yaptıklarının acısını onun burnundan fitil fitil getirirsin zaten 😂