Bu iş %50 - %50 dir.. sevgilin olsun istiyorsan bir okadarda adam senin görüntüne düşkün olsun bir zahmet, senin görüntünü beğenmeyip kendini tatmin etmek için başkasına gitmesi tercihinmi olurdu yoksa?
Hayır aklına böyle bir şey getirme sakın eğer öyle olsa 1,5 yıl sevgili olmazdı hevesini alıp bırakırdı
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bende bunu diyorum işte çünkü bir erkek bunun için çabalar olmayacağını sezer başka kapılara bakar. ama işte ben umud vermedim hiç te beklemesini de sağlayacak sözler söylemedim
Yani sonuçta biz insanlar bir insanda birşey beğeniyor ve tanıyip konuşmak istiyoruz. Hicbiseyini begenmedigin bir insanı neden tanimak isteyesin ki bide şu var ben ne laf etsem ne desem ilişkiyi bitirmeye kalkmıyor hep sakince düşünüp bir yol bulur
1.5 sene olmuş zaten niyeti bozuk olsaydı bu kadar beklemezdi en fazla 2 3 ay sana düzgün davranırdı ama emin ol niyeti bozuk değil. Aman bırak niyetleri temiz olsun da gelip istedikleri kadar iltifat etsinler
Ne kadar ilginç ben sevgilime kalbi hakkında iltifat ediyordum
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya zaten ben bu dusuncedeyim o değil tek birkeresinde kulağıma eğilip fiziğin güzel dedi bende bu düşüncelere girdim ama tabi ters bir hareketi yok bana karşı
Ya bilmiyorum ama ben bi olmayan sevgilimin dizinde ya da omzunda uyumayı hiçbirleye değişmem hem bana zeka daha çekici geliyor birlikte gezip öğrenmek falan çok isterdim
Sanki ben istemiyorum insanlara güveneyim rahat olayım ya haberlere bakıyorum her Allah'ın günü şu kıza şöyle oldu sevgilisi şöyle yaptı öldürdü. Tecavüz edip yaktı bilmem ne bilmem nee hayır gerçekten öyle bir hal aldı ki kafe dışında erkek arkadaşımla bir yere gidemiyorum hep tedirginlik var üzerimde
Aslında çok iyi bişey bu bak mesela... tabi ne olacağını bilemeyiz ama şu an bu aklımla benim basima bişey gelmez. Çünkü çok haber izleyen birisiyim ve olanlar dan çokca ders çıkarıp ona göre hareket ediyorum
Beyefendi canım isteseydi soruyu sormazdim burda isim de olmazdı ki beni tanımıyorsunuz nasıl bir kız olduğumu da bilmiyorsunuz kalkmış burda kötü muammelede bulunuyorsunuz hiç hoş değil
Kardesim benden kucuksun cocuk bunu istiyor sende istiyorsan yapin gitsin dedim erkek arkadadin muhtemelen nude ve sextingte yapmanizi istiyor son safhaya kalmis is bende bunu yazdim sana sen istemiyorsan dersinki evlenmeden yasamak istemiyorum bu kadar basit uzatmaya gerek yok
Ha işte "yapın gitsin" demiyeceksin. Doğru bir kelime değil bu evlenmeden yaşamak istemiyorum... dan sonrasını yazsaydın eyvallah bişey demiyecektim zaten
Bu seninle alakali birseydir yapmaniz sizin acisindan iyidir cocuk yarin terkedip gitmex boylece uzun surer bu kalbinden ne geciyorsa onu yapmakta ozgursun
Hayır asla bu konuda son derece dikkat edecegimi ve böyle birşeyin asla olmayacağını söyledim ayrıca benim cinsellikten kastım ilişkiye girmek değildir 😊
İşte cinsellik düşünen erkek istedini alamayacağını bilince gider ama işte bu gitmiyor ben ne desem ne laf atsam hatta kaç defa bitirdim ama o izin vermedi buna ki şu an askerde
O zaman seviyorsunuz ki bırakmıyorsunuz ya da çok bağlandığınız için ben kararlarında çok net bir insnaimve taviz vermem öyle bir niyeti olsa defolup girmişti şimdiye kadar kimse 1,5 yıl dayanmaz sırf cinsellik olsa bile
Ya tabi şu an askerlikte ve çok cinsellik konuşmaya başladı ama ben izin vermiyorum konuyu değiştiriyorm hep askerliğe gittikten sonra cinsellik konuşmaya başladı yaa
Abii imam nikahı yoksa zina sayılıyor cinsel ilişki ohoo millet zevk uğruna ahiretini yakıyoo ve onun dışında zina yaptıklarıyla evlenmek istemez erkekler bunu çok iyi bilirim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Fiziği beğenmek yalnızca "o iş" ( cinsellik) anlamına gelmez o erkeğin kişiliğiyle alakalı
Evet ona ilk bulusmada demiştim ben istemedikçe ters bir harekette bulunma sakın diye oda sen nasıl istersen canım demişti bana
Bu iş %50 - %50 dir.. sevgilin olsun istiyorsan bir okadarda adam senin görüntüne düşkün olsun bir zahmet, senin görüntünü beğenmeyip kendini tatmin etmek için başkasına gitmesi tercihinmi olurdu yoksa?
Orası öylede insan şüpheleniyor
Ya beğense ayrı dert beğenmese ayrı dert. Napsın bu erkekler? Ayrıca bir buçuk yıl olmuş sen ayırt edemiyor musun senle ne için görüşüyor.
He yasa vallahi işimiz çok zor😊😂
Hayır aklına böyle bir şey getirme sakın eğer öyle olsa 1,5 yıl sevgili olmazdı hevesini alıp bırakırdı
Bende bunu diyorum işte çünkü bir erkek bunun için çabalar olmayacağını sezer başka kapılara bakar. ama işte ben umud vermedim hiç te beklemesini de sağlayacak sözler söylemedim
Bence de artı düşünmeye gerek yok sana iltifat etmiş şüphe duyma💞🥰
Yani sonuçta biz insanlar bir insanda birşey beğeniyor ve tanıyip konuşmak istiyoruz. Hicbiseyini begenmedigin bir insanı neden tanimak isteyesin ki bide şu var ben ne laf etsem ne desem ilişkiyi bitirmeye kalkmıyor hep sakince düşünüp bir yol bulur
Böyle biri bulduysan ne mutlu sana
Görüşün için teşekkürler ❤️🥰
Ne demek 💞🥰
Sürekli bunu dile getiriyorsa evet çünkü o iş için kimse yüze bakmaz
Çoğu zaman belirtiyor ama hiç ters bir hareketi olmadı bana
1.5 sene olmuş zaten niyeti bozuk olsaydı bu kadar beklemezdi en fazla 2 3 ay sana düzgün davranırdı ama emin ol niyeti bozuk değil. Aman bırak niyetleri temiz olsun da gelip istedikleri kadar iltifat etsinler
Aynen öyle vala
Bence erkekler hep öyle şeyler düşünüyor ben inanmıyorum hiç düşünmeyene hepsi sapık
O benim edep sahibi terbiyeli efendi bir kız olduğumu biliyor ve bunu bildiği halde cinsellik düşüncesinde olsaydı gitmez miydi?
Ne kadar ilginç ben sevgilime kalbi hakkında iltifat ediyordum
Ya zaten ben bu dusuncedeyim o değil tek birkeresinde kulağıma eğilip fiziğin güzel dedi bende bu düşüncelere girdim ama tabi ters bir hareketi yok bana karşı
Ya bilmiyorum ama ben bi olmayan sevgilimin dizinde ya da omzunda uyumayı hiçbirleye değişmem hem bana zeka daha çekici geliyor birlikte gezip öğrenmek falan çok isterdim
Beğense bi türlü beğenmese bi türlü
He vallahi bu kötü bişey degil bence
Çocuk beğenmiş işte daha ne?
İçinde bulundugumuz zaman in Allah belasini versin her biseyi kötu algılar olduk
Kötü düşünüyorsın da onda
Elimde değil babama dahi güvenmiyorum 😂😂
Güvenme de, nereye kadar?
Bilmiyorum ki 🤦
Bu kadar şüpheci olman dengeni bozar
Ama bunu insanlara ya da erkek arkadasim olsn asla belli etmem kendi içimde yaşadığım birşey
Kendine zarar verirsin
Elimde değil gerçekten 😔
Karar senin
Sanki ben istemiyorum insanlara güveneyim rahat olayım ya haberlere bakıyorum her Allah'ın günü şu kıza şöyle oldu sevgilisi şöyle yaptı öldürdü. Tecavüz edip yaktı bilmem ne bilmem nee hayır gerçekten öyle bir hal aldı ki kafe dışında erkek arkadaşımla bir yere gidemiyorum hep tedirginlik var üzerimde
İnsalarım böyle düşünmelerini sağlamak için o haberler var, böyle düşünsünler diye saatlerce bu tipte haber ve program yapıyorlar
Aslında çok iyi bişey bu bak mesela... tabi ne olacağını bilemeyiz ama şu an bu aklımla benim basima bişey gelmez. Çünkü çok haber izleyen birisiyim ve olanlar dan çokca ders çıkarıp ona göre hareket ediyorum
Halen yanlışın içindesin aslında
Hayır değilim başıma bişey gelsin istemem
İşte bak aklında hep başına bişey gelecek korkusu var
Evet var Türkiye devleti anayasası, kanunları, mahkemelerde verdikleri kararlar. sağolsun ki varr
Neyse, öyle işte, çok uzatmak istemiyorum
Bende istemiyorum çünkü konuşsam çok başka konuşacam hoşçakalın😊
Ben de burda alanen çok fazla konuşmak istemediğim için yazmıyorum 🤗
Haklısınız 😊
O yüzden 🤫🤫🤫🤫
Hahaha😂😂😂
🤫🤫🤫🤫 burdan söyleme, herkes duymasın 🤭🤭🤭
Neyi?🤔
Her şeyi 😬😦
Peki söylemem zaten rahat olun😂
Anlaştık
Anlaştık 😂Her neyse hoşçakalın 😊
Hoşçakal 👋
Yapin gitsin
Azıcık beynin olsaydı bunu demezdin. karaktersizligin lüzumu yok doğru konuş kendine gel yoksa seni kendine getirtirirler
Seninde canin istiyor dogruyu yazmak suc degil ben cok sakin biriyimdir sana badka birseyde yazardim kalbin kirilirdi
Benim cinsellikten kastım o iş değil beyefendi
Beyefendi canım isteseydi soruyu sormazdim burda isim de olmazdı ki beni tanımıyorsunuz nasıl bir kız olduğumu da bilmiyorsunuz kalkmış burda kötü muammelede bulunuyorsunuz hiç hoş değil
Kardesim benden kucuksun cocuk bunu istiyor sende istiyorsan yapin gitsin dedim erkek arkadadin muhtemelen nude ve sextingte yapmanizi istiyor son safhaya kalmis is bende bunu yazdim sana sen istemiyorsan dersinki evlenmeden yasamak istemiyorum bu kadar basit uzatmaya gerek yok
Ha işte "yapın gitsin" demiyeceksin. Doğru bir kelime değil bu evlenmeden yaşamak istemiyorum... dan sonrasını yazsaydın eyvallah bişey demiyecektim zaten
Bu seninle alakali birseydir yapmaniz sizin acisindan iyidir cocuk yarin terkedip gitmex boylece uzun surer bu kalbinden ne geciyorsa onu yapmakta ozgursun
Bende namus ahlak edep baş tacı
Guzel o zaman bunu erkek arkadasinada soyle bilsin ona gore davransin
İhtimal var tabi
Ama cinsellik düşünen bir erkek istediğini almayacağını bilse gitmez mi?
Umudu vardır belki
O umudu bile sezmedi bende çünkü umudu ya tam veririm ya da umut edecek tek bir söz laf sezdirmem ona umudu olamaz
Umudu verdin mi peki
Hayır asla bu konuda son derece dikkat edecegimi ve böyle birşeyin asla olmayacağını söyledim ayrıca benim cinsellikten kastım ilişkiye girmek değildir 😊
Tabi herkesin cinsellikten kastı farklı olabilşr. Pek bunu denemek için mi dedin yoksa gerçekten öyle mi düşünüyosun
Hayır ciddi anlamda namus karakter edep benim için başta gelir.
Oda bunu biliyor ve bunu bildiği halde gitmez miydi?
Hımm anladım
Ne güzel işte sizede yaranılmıyor shssjdjdk
Yani sonuçta bir insanda bişey beğenirsin ve tanıyip bir yola çıkarsın biseyini begenmedigin insanla 1,5 yıl harcarmısın
Hayır tabi ama adamın seni beğenmeme gibi bir durumu yok ki fiziğini beğeniyor çok hoş bir durum bence bu
İşte cinsellik düşünen erkek istedini alamayacağını bilince gider ama işte bu gitmiyor ben ne desem ne laf atsam hatta kaç defa bitirdim ama o izin vermedi buna ki şu an askerde
Cinselliğe karşı mısın
Her zaman bu konuda da çok net ve taviz vermeyen bir insanım
Aynenn
Ama ilişkim 1,5 yıl olacak sadece cinsellik düşünen erkek hep bekler mi
Bekler tabikide o gunu bekliyo zaten
O benim son derece ahlaklı biri olduğumu biliyor ve bunu bildiği halde cinsellik düşünse benle gitmez miydi şimdiye kadar?
Gitmez
Yanlışınız var ya siz biseyi koparmayacagini bildiğiniz bir kızı bırakırsınız
Ben birakmam sahsen
O zaman seviyorsunuz ki bırakmıyorsunuz ya da çok bağlandığınız için ben kararlarında çok net bir insnaimve taviz vermem öyle bir niyeti olsa defolup girmişti şimdiye kadar kimse 1,5 yıl dayanmaz sırf cinsellik olsa bile
O iş oldu mu
Hayır tabikii
İstedi mi
Hayır ters bir hareketi de olmadı
Seziyor musun
Ya tabi şu an askerlikte ve çok cinsellik konuşmaya başladı ama ben izin vermiyorum konuyu değiştiriyorm hep askerliğe gittikten sonra cinsellik konuşmaya başladı yaa
Ama biraz tolerans göster
Askerlikte diye tolerans göstermek istiyorum ama beceremiyorum çünkü dilim varmıyor o şeyleri konusmaya
Takip eder misin
Evet
Abii imam nikahı yoksa zina sayılıyor cinsel ilişki ohoo millet zevk uğruna ahiretini yakıyoo ve onun dışında zina yaptıklarıyla evlenmek istemez erkekler bunu çok iyi bilirim
@bilmiyomyaağ aynen öyle bir erkek için karakter den ahlaktan odun verilmez
Yaanii