Sevgilim bana kadınlık yapmıyorsun dedi, sizce ayrılmalımıyım?

2.5 yıldır sevgiliyiz. Bana sırf özel şeyler yaşamadığınız için, bana kadınlık yapmıyorsun dedi. Ben yapmayı bırakın konuşmaya bile karşıyım, evlenmeden. Bende biz sevgiliyiz evli değiliz farkındaysan dedim. Sanki soğukluk girdi aramıza gibi hissediyorum. Böyle yapması ondan soğumama neden oldu. Bu durum da ayrılmak mantıklı olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar. 2 3 seneye evlenmeyi planlıyorduk ama inanın bu söylemi beni o kadar incittiki şu an ayrılmak dışında birşey düşünemiyorum. Bir kaç fikir var aklıma gelen, bir nevi onu test edecem. Hala böyle fikirleri varsa gözünün yaşına bakmadan ayrılacam, bir daha geri dönmemek suretiyle. Gitsin kendisine kadınlık yapan birini bulsun
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşlarımız 24 ben 27 o
Sevgilim bana kadınlık yapmıyorsun dedi, sizce ayrılmalımıyım?
Cevapla