Sevgiliye sarılınca insan neden kendini huzur ve güvende hisseder?

Bugüne kadar 3 kişiyle çıktım. Son çıktığım kişiye sarılırken kendimi inanılmaz bir şekilde güvende ve huzurlu hissederdim derdim sıkıntım oldu mu kendimi direk onun yanında bulurdum oturur konuşurduk ve ben bir tek onun yanında mutlu olduğumu hissederdim bunun sebebi nedir ona gerçekten aşık olduğum için mi acaba sarılınca güvende hissediyorum ya da bunun sebebi başka bisey mi neden yani buna anlam veremiyorum 🤦‍♀️
Sevgiliye sarılınca insan neden kendini huzur ve güvende hisseder?
Cevapla