Eski sevgilimle sinemaya gideceğiz sizce ne yapmalıyım acil cevap verirseniz sevinirim :)?

2 yıl çıktığım sevgilimle 8 ay önce kavga ettik telefonlarıma hafta çıkmadığı ve arkadaslarımın gözünün önünde zavallı gbi hissettiğim için buyuk bir kavgayla ayrıldım telfnumdan englledim 5 ay boyunca ne mesajını nede aramalarını gördüm ama onu daha çok sevdim en sonunda birgün telefonumu karıştırırken spam kutusundaki mesajları gördüm 5 ay boyunca bana mesaj atmış aradım konustuk özür diledi ve memlekete geldim bulustuk barıştık yıne telefnlarıma bakmadı sesli mesajda ağzıma ne geldiyse söyledim ve kavga ettk şimdi memlekette staj yapıyorum 1 ay önce arkadas ortamında görüştük mesaj atıyor konusyruz geçn hafta doğum günmdü 4 gün sonra beni sinemaya götürecek sizce amacı ne ne yapmalıyım ve birde onu etkilemek istiyorum. lütfen bana yardım edin.
Eski sevgilimle sinemaya gideceğiz sizce ne yapmalıyım acil cevap verirseniz sevinirim :)?
Cevapla