İnsatgramdan uzunca süredir konuştuğum kız yaşımı ve oturduğum yeri sordu... Dünde lafla karışık ben birisini sevmeseydim sana davrandığım gibi davranmazdım kendimi ifade edemiyorum deyip konuşmayı değiştirdi.
Birde sürekli her mesajıma kalp koyuyor sizce normal mi?
Birde sürekli her mesajıma kalp koyuyor sizce normal mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
ne kadar garip insanın konuştuğu kişinin yaşını oturduğu yeri merak etmesi. özel hayatın gizliliğini ihlal suçundan şikayette bulun knk
Aylarca sormayıp şimdi neden? Moruk. d
onu da ona sorucan MORUK.
kokuşmuş sanal ilişki gurusu değiliz. d
Sanki bana paris hiltonsun. d
valla knk ne sanayım ne paris hiltonum da aylarca yaşını bile bilmediğim biriyle konuşarak sosyal hayatımdaki eksikliği doldurmaya çalışacak kadar ezik hiç değilimm
ha sözüm meclisten dışarı filan da değil şakasız üzücü haldesiniz umarım hayatınıza gerçek insanlar girer
şu an kendi evimde senden daha taş kızla beraber dost hayatı yaşıyorum. Yeri geliyor saatlerce sevişiyorum yeri geliyor viskimi yudumluyorum. Bilip bilmeden ota boka atlama istersen aramızda 9 yaş var, sen daha ilkokulda kalem açarken ben üniversitede tek kaldığım eve kız atıyordum. Mevzu gerçek insanlar değil ciddi anlamda gerçekliktende insandanda sıyrıldım. Tiksindim bu yaşam tarzından. Saf bir kız bir kaç haftadır konuşuyoruz o kadar sürede sormadı şu an sordu tuhafıma gitti.
valla knk fena kıskandım demek avrupai hayat tarzı 10/10. ben 19umdayım da ne birine "senden daha taş" gibi bir tabirde bulunurum ne de özel hayatımla, aldığım alkolle övünürüm. ha yüzümü görmeden, aramızda 9 yaş olmasına bakmadan beni hayatındaki kadınla karşılaştırmana girmicem bile ironik çünkü. sana evindeki ve sosyal hesaplarındaki kızlarla hayatta başarılar. ki muhtemelen başarı anlayışın da ünide eve kız atmak. d
Benim hayatımda fazlasıyla gerçek insan oldu yani sen kafanı onlara yorma... Hadi seni engin başarı anlayışınla uğurluyorum...
sağ ol knk kafanı yorma dediğin için ben de şimdi düşünmekten nasıl uyucam diyordum. hadddi iyi geceler sana :Dd
o kendi dediğininde anlamamış aklı karışık insanlardan uzak dur sosyal medyadan da sevgili yapma üzülürsün çünkü insanın duygularıyla oynuyorlar
Öyle bir amacım yok zaten kültürel ekonomik sosyal bir tür uçurum var aramızda sadece merakımdan sordum. d
Yaşını sorması normal ama sanki senden hoşlanıyo gibi
Yani bunlar normal sorular?
Sen sus eyşan ezelden sonra sana sinir olsum. d. d.
İçten içe sevmişsindir aslanım sende. d
Kıza ne diyim 14. cü mü 15. mi bilmem kaçıncı sevgilim olmu diyim yorulduk ya uğraşamam o işlerle bu yaştan sonra
Umut falan verme üzme kızı o zamaaaann
Dostum yedek kulübesindeki yerin h. o
herkes sana kalp atıyorsa normaldir
sizin mercimek fırına gidiyor
Tiksindim ilişkilerden sadece tuhafıma gitti 2 haftadır sormayıp şu an neden? İnan çok hızlı yaşadım kıza yazık olur korkum o
Hoslaniyor senden
Yaşı küçük abla ya. d
Soguk davran ciddi sekilde soyle Fazla kaptirmasin kendini yazik olur
Tarz meselesi