Arkadaşlar 1 yıllık ilişkim var. Geçen hafta buluşmak için beni arabasıyla almaya geldi. Benim üzerimde de uzun ayak bileklerime yakın kiremit renginde bir elbise vardı. Siyah çantamı da 2 göğüs arama denk gelecek şekilde takmıştım. Yani göğüslerimın arasında çanta askısı vardı. O gün yine nazlı nazlı güzel olmuş muyum diye sordum ki hep sorarım o da olmuşsun dedi. Arabadan inerken de çantanın askısını göğsunun arasından çıkar tek omzuna tak dedi. Bende utandım yani ne biliyim. Benim göğüslerim büyük değildir zaten elbisede de pek belli değil gibiydi. Sizce o neden öyle bir şey dedi? Bu durumdan ne anlamalıyım? O an bu görüntüden etkilenmiş midir? Erkekler böyle şeylerden etkilenir mi? Bu arada bu zamana kadar aramızda sarılmadan başka bir şey olmadı.
Güncellemeler
+1 yıl
Kıskanmış mıdır?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer