Sevgiliniz senden biraz soğumuş olabilirim" "iğrençsin" dese tepkiniz ne olurdu?

Ne yapardınız?

Erkek kankan seni öpse ne yapardın diye sorsa.

Aşırı yakınımsa öper geçerim konuyu açmam bir daha diye cevap verseniz sizde.

"Nasıl genişlik bu Çok kötüsün" deyip bunun için soğumuş olabilirim dese?


Sevgisine inanılınır mı böyle insanların?
Güncellemeler
+1 yıl
çok kötüsün olacaktı o kötüsün yeri.
Güncellemeler
+1 yıl
Igrenc.
Sevgiliniz senden biraz soğumuş olabilirim" "iğrençsin" dese tepkiniz ne olurdu?
Cevapla