Ben 25 yaşındayım bugüne kadar kimseyle sevgili olmadım flört etmedim çünkü aşk istiyordum ilişki değil! 5 sene de birini sevdim ama istemedi beni sevgili bile olmadı yakıştırmadı diyelim kendisine her neyse yanlis insanmis iste 🤷♀️ bundan sonra da aska sevgiye ne hevesim ne inancim kaldi, kimseyi begenip de pesinden de kosmam zaten kimseyi sevmeye hakkim olmadigi hissettirildi bu saatten sonra birine karsi bir sey hissedebilecegimi hic sanmiyorum.
Insan boyle bir durumda bile kaderindeki insanla karsilasabilir mi? Tabi kaderinde biri varsa
Insan boyle bir durumda bile kaderindeki insanla karsilasabilir mi? Tabi kaderinde biri varsa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer