Hiçbir şey yapmasak da kaderimizdeki insan bizi bulur mu?

Ben 25 yaşındayım bugüne kadar kimseyle sevgili olmadım flört etmedim çünkü aşk istiyordum ilişki değil! 5 sene de birini sevdim ama istemedi beni sevgili bile olmadı yakıştırmadı diyelim kendisine her neyse yanlis insanmis iste 🤷‍♀️ bundan sonra da aska sevgiye ne hevesim ne inancim kaldi, kimseyi begenip de pesinden de kosmam zaten kimseyi sevmeye hakkim olmadigi hissettirildi bu saatten sonra birine karsi bir sey hissedebilecegimi hic sanmiyorum.
Insan boyle bir durumda bile kaderindeki insanla karsilasabilir mi? Tabi kaderinde biri varsa
Hiçbir şey yapmasak da kaderimizdeki insan bizi bulur mu?
Cevapla