7 yıllık sevgilim beni öptü ayrı olmamıza rağmen çok utanıyorum yüzüne nasıl bakıcam?

Sevgilimle ayrıydık 2-3 ay sonra son kez görüyüm seni dedi bende görmek istiyordum zaten özlemiştim görüştük kızıyordum beni niye bıraktın unuttunmu diye sordum unuttum dedi bende arkamı döndüm tuttu çevirdi ne var dedim öptü utandım ittim sizce itmemelimiydim? Neden öpmüş olabilirki? İlk defa bu kadar yakınlaştık barışmalımıyım bu sebebten dolayı?
7 yıllık sevgilim beni öptü ayrı olmamıza rağmen çok utanıyorum yüzüne nasıl bakıcam?
Cevapla