Konuşurken en fazla kaç saniye göz teması kurupmalı?

Ben hastanede çalısıyorum. insanlarla konuşurken göz teması kurduğum zaman 4-5 saniyeden uzun sürerse özellikle karşı cinsten insanlar robot gibi gözlerime odaklanıyormuş gibi hissediyorum ve gözlerimi kaçırıyorum.
ben mi tuhafım? Konusurken 5 saniyeden uzun göz teması kurmak normal midir?
Konuşurken en fazla kaç saniye göz teması kurupmalı?
Cevapla