Sevgilimi en yakın arkadaşıyla aldattım çok kötü hissediyorum?

Dün sevgilimin en yakın arkadaşıyla mesajlaşıyorduk. Konu farklı yerlere çok yanlış yerlere geldi. Gerçekten mantıklı düşünemedim uydum şeytana. Evine gittim hafta sonu yasağını beraber geçirecektik. Ama sabah kalktığımda yaptığım rezilliğin farkına vardım yasak filan umursamadan evime gittim. Gitsem de olan oldu işte. Onun da sevgilisi var üstelik ya. Kendimi çok kötü hissediyorum sevgilim arıyor mesaj atıyor cevap veremiyorum online olamıyorum hiçbir yerde. Aklı bende kalmıştır eminim. Ama ben artık onun nasıl yüzüne bakacağım ya? Ayrılamam çok seviyorum. Ne yapmalıyım?
Sevgilimi en yakın arkadaşıyla aldattım çok kötü hissediyorum?
Cevapla