Önceleri kafa nereye ben orayaydı. Ne kalp ne mantık daha çok gittiğim yer burnunun dikiydi.. 😂
Şimdilerde her ne kadar duygusal olsam da artık mantığımı yatmayan hiçbir şeyi yapmıyorum. Kimseye asla hayır diyemeyen ben karşımdaki kırılır mı aman bunu söylersem üzülür mü diye düşünmüyorum.
20’li yaşlarda daha çok duygularımızla hareket ederken yaş 30’a dayanınca mantık artık yönetimi ele alıyor gibi..🤨
Tabi her ne kadar mantık ön planda olmaya başlasa da içimde ki küçük kız hiç büyümüyor☺️
Otuz yasına kadar kalp beyni, otuz yaşından sonra beyin mi kalbi yönetiyor?
Ben hayır demeyi öğreneli çok oldu. Birileri kırılır mı üzülür mü diye de düşünen biri hiç olmadım hayatımın merkezinde ben varım. Ben ne düşünüyorum? Ben ne hissediyorum? Hayır dersem ne kazanırım? Evet dersem ne kaybederim? Yani ben kendi odaklıyım. Tabi ki karşımda değer verdiğim insanlar varsa bu kadar kendi odaklı da olamazsın, o zaman devreye duygular da girecek mantık arada susacak... Mantığımın ön planda olmadığı kararlar almam kolay kolay bazen fazla duygusal yaklaşım içine girip yanlış kararları bile bile alıyorum. "al hadi iç ses" diyorum. "Senin dediğini yapalım ama sonuç aynen böyle olacak" diye de dip not düşüyorum. Haklı çıkmak teselli ikramiyesi gibi oluyor.☺️Kendimi de insanları da analiz etmeye bayılırım. Bana göre insan kaç yaşına gelirse gelsin Nefsine hakim olamayan, nefsin istekleri ile hareket eden, anlık zevklerine göre kararlan alan, yani haz peşinde koşan kesimin aldığı kararlar da alış şekli de önemsizdir. Çünkü zayıftır... İçindeki çocuğun masumiyetini kaybetmeden ortaya çıkaranlar ile libodosunun etkisiyle o çocuğu da zevklerine alet edenler arasında ki farkı iyi görmek lazım. Kimse masum değildir sadece birileri daha az masumdur... Karar alırken mantık mı kalp mi demek yerine doğru mu yanlış mı? bu bana yakışır mı, yakışmaz mı? diye kararlar almak elzem, yoksa çıplak kalırız herdem...
Egoist ve bencil bir yapın var.. Bencil olmak ‘’bazı durumlarda’’ iyidir ama abartısı insanı itici ruhsuz bir insan yapar. Ben hayır demeyi öğreneli çok olmadı belki ama sadece kendimi düşünen bir insan olmakta bana göre değil istediğimi yaparım özgürlüğümün kısıtlanmasını sevmem kimseye göre yaşamam asla ama kendi bildiğimi okuyacağım diye de kalp kırmak istemem
Egoist değilim ama ama egom var Bencil değilim ama benliğim ihtiyaçlarına kulak veriyorum. Hangi insana ne zamana ve nerde hayır demem gerektiğini biliyorum sadece. Birileri kırılacak diye düşünürsek en fazla biz kırılırız gerekiyorsa insan kırılacak.
Bizde zevkine birilerinin. Kalbini kırmıyoruz. Olay öyle bir noktaya geldi ki sanki zevkine kalp kıran bir adama karşı karancayı incitmeyen bir kadın.☺️ Ben sadece herkes hakettiğini almalı diyorum. Kırılır, üzülür diye lafımı esirgezsem gözüme uyku değil onun hayali girer :) uyumak sadece karınca incitmezlerin hakkı değil benim de uyumaya ihtiyacım var
Hahah konu cok garip bir yere geldi ben karıncayı incitmeyecek kadar da narin değilim 😃 bazen susmak daha güzel bir cevaptır bence. Uyumak hakkın tabi ki ama sen zeki bi adama benziyosun çok uyuyan insanların beyinleri verimli çalışmaz😄
O da yoruyor evet fazla yorulmamak için az düşünüp çok gülmek lazım. Ama insanda gülecek heves bırakmıyor bazen gerçekler ve gerçeklerle yüzleşmek gibi pis bir huyum var. ☺️
Geçmişte yatan kötü bir anı var gibi sezdim nedense.. BaZı seyleri biraz akışa bırakıp çok irdelemeyip yaşamak iyidir ya armudun sapı üzünmün çöpü diye diye hayatı kendi kendimize çekilmez kılıyoruz☺️ senin işinde zor fazla zeka başa bela😄
Geçmişte yatan kötü anı kimde yok ki? Ama ben güzel anılarla daha çok odaklanmayı seviyorum arada bir böyle karabasan gibi çöküyor sonra domino etkisi gibi biri diğerini tetikliyo araya hemen güzel bir anı sokup döngüyü kırmam lazım ama nedense düşüncelerime müdahale edesim yok şu an kendi kendine devire devire gitsin istiyorum.
İnsanın beyni çok mükemmel hayretler içinde kalıyorum bazen. Özelikle kadın beyninin farklılıkları üzerine bir kitap okumuştum. Bir takım deneyler yapılmış ve çok ilginç sonuçlara çıkmış. Eskiden biliyorsundur sadece erkek beyni incelenmiş. Erkek kadın beyni aynı olduğu düşünülmüştür. Erkek beynine ulaşmak o dönemlerde çok kolaydı savaşlar falan ve yıllarca sadece bizim beynimiz üzerine araştırmalar yapılmış. Ama gerçekler hiçte öyle değil kadın beynin özelikle iki lopu da aynı anda kullanmaya çok elverişli. Duygu ve düşüncelerini bizden daha iyi ifade etmeleri onları anlamadığımızı düşünmeleri falan aslında hep bu tatlı farklılıktan kaynaklı
Louan brisendin isimli bi yazarın bende okumuştum ama hayretler içerisindeyim bir erkek kadının beyninin erkeğinkinden daha üstün olduğunu söylüyor ve bunu kabullenmiş😂
Üstünlük olarak algılamayalım tatlı bir farkındalık diyelim. Kadın beyninin farklılıkları onlara kazandırdığı bir çok şey var mesela bir deneyden bahsedelim. Kadına iki farklı kulaklık takılsın ve ikisi de farklı cümle söylese kadın beyni bu iki farklı kulaktan sesin ikisini de neredeyse anlarken erkek için sonuç hüsran 😂😂 ikisini de hatırlamayan hatta ikisini birleştirip ortaya absürt bir kelime bile çıkaran var. Kadın beyninin farkının farkındayım diyebilirim ama üstün dersem olmaz ☺️
Bir yerde üstünlük sayılmazmı 😂 ufak bir ukalalık söz konusu sanki😂 Ben oldum olası hep savunurum bunuda kimseye kabullendiremiyorum aynı anda 3 işi bile yapabilirim 😎 kendimide öveyim birazz 😂
Mesela sayısalcıydım lisede geometri testi çözerken hep tv karsısında yapardım suanda da kitap okurken müziksiz okuyamıyorum olusamda anlayamıyorum nedense 😃
Egoist ve bencil bir yapım olduğunu söylemiştn yukarda hala o fikirde misin. Yani bencil bir adam kadın beyninin merak eder mi? Ya da egoist bir insan üstün diyelim hadi o taraflarını görüp takdir edebilir mi ☺️ Egoist miyim yoksa gerçekçi mi
Geometri aşığıydım bir ara o kadar çok seviyordum ki otobüste öğrenciler soru çözerken arkadan gizlice gözümle onunla yarışır ondan önce yapar beklerdim sayfayı çevirdin diye 😂😂 Soruyu yanlış yaptı zor tuttum kendimi müdahale etmemek için. Çok severim böyle beyni yoran sorular çözmekten senide yorasım geldi şu an mesela ☺️
Bırak şimdii.. 😄 ben sorayım ozaman sana kolay gelir gibi ama bakalım 😄 Bir evde 5 kardeş var Cenk müzik dinliyor Arzu kitap okuyor Selim masa tenisi oynuyor Hakan uyuyor Peki 5. Kardeş ne yapıyor 😂
Beyaz adında bir mod Siyah adından bir fenomen Kırmızı adında da bir 2 Exper KS de bir yorumda karşılaşırlar... İçlerinden bir tanesi, benim saçım siyah diğerinin mi beyaz diğeri de kırmızı ama hiç birimizin adı ile saçı aynı değil der. Beyaz - çok haklısın der. Buna göre 2 experin saçı ne renk?
Bir yandan kahve yaparken, diğer yandan müzik dinliyor ve o arada da ortalama üstü bir soruyu 10 dk çözüyor çaktırmadan ne güzel kendini övüyon sen ya 😂😂
Farklı olanı görmek benim işim. Bir ara 1 dakika altında çözmek için kasıyordum sudoku ama orta seviye de tabi süreyle yarış uygulama var bir tane yarışak istersen bir ara 😉
Beni burdan vuramazsın ben egoistte değilim heleki bencil him değilim ☺️ içimde ponçik bir kedicik var annem ben kimseye kötülük yapmam ama biri beni üzerse bende onu üzerim 😂
Bir kadına yerinde olursa en çok yakışan aksesuar şımarmak ama sen bilirsin ben zaten şımarmayı severim. Bencil olamadığımı anla diye bölüşek dedim ama tamam o da benim olsun hadi :))