Otuz yasına kadar kalp beyni, otuz yaşından sonra beyin mi kalbi yönetiyor?

Önceleri kafa nereye ben orayaydı. Ne kalp ne mantık daha çok gittiğim yer burnunun dikiydi.. 😂

Şimdilerde her ne kadar duygusal olsam da artık mantığımı yatmayan hiçbir şeyi yapmıyorum. Kimseye asla hayır diyemeyen ben karşımdaki kırılır mı aman bunu söylersem üzülür mü diye düşünmüyorum.

20’li yaşlarda daha çok duygularımızla hareket ederken yaş 30’a dayanınca mantık artık yönetimi ele alıyor gibi..🤨

Tabi her ne kadar mantık ön planda olmaya başlasa da içimde ki küçük kız hiç büyümüyor☺️
Otuz yasına kadar kalp beyni, otuz yaşından sonra beyin mi kalbi yönetiyor?
Otuz yasına kadar kalp beyni, otuz yaşından sonra beyin mi kalbi yönetiyor?
Cevapla