Çirkinim diye çok üzülüyorum gerçekten çıkış yolu yok mu?

Bu konuda öyle üzgünüm ki artık muhabbetinin yanımda yapılmasına bile tahammülüm kalmamış. Mesela erkek bir arkadaşım (normal arkadaş) birinden bahsediyor diyor ki "Bana çok uygun bir kızdı, boyu olsun fiziği olsun tam istediğim gibi... Gözleri açık yeşil saçları şöyle güzel yüzü böyle güzel"...
Ben adama bir şey hissettiğimden değil birini sırf güzel olduğu için delice istemesi... Dış görünüşün neredeyse her şey olması... Beni bunlar üzüyor. Benim de hoşlandığım biri vardı. Kimbilir kızlar için neler diyor kimleri övüyor sırf dış görünüşünden dolayı. Ve dış görünüşümden dolayı ben kimse için özel olmayacağım.
Güzellik göreceli değil ne yazık ki. Gerçekten tamamen göreceli olsa hiç tercih edilmeyen kız ve erkekler olmazdı.
Güzel kızların içinden birini çekici bulan öbürünü bulmayabilir. Özel olan bir tanedir çünkü diğerlerine aşık olmadığından güzel demez. Ama seçenekler arasına girebilmek için bile bir miktar güzel olmak gerekiyor.
Bazı erkekler yazacak şimdi benim sevgilim de çok güzel değildi ama aşıktım falan... Benim çevremde de böyle erkekler var zaten. Güzel değil dediklerini biri bıraksa öbürü havada kapar yani. Manken gibi olanlara güzel değil diyorlar. Diğerlerine pek güzel değil diyorlar. Bense kız bile değilim o derece yani..
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
:(
Çirkinim diye çok üzülüyorum gerçekten çıkış yolu yok mu?
Cevapla