Bu konuda öyle üzgünüm ki artık muhabbetinin yanımda yapılmasına bile tahammülüm kalmamış. Mesela erkek bir arkadaşım (normal arkadaş) birinden bahsediyor diyor ki "Bana çok uygun bir kızdı, boyu olsun fiziği olsun tam istediğim gibi... Gözleri açık yeşil saçları şöyle güzel yüzü böyle güzel"...
Ben adama bir şey hissettiğimden değil birini sırf güzel olduğu için delice istemesi... Dış görünüşün neredeyse her şey olması... Beni bunlar üzüyor. Benim de hoşlandığım biri vardı. Kimbilir kızlar için neler diyor kimleri övüyor sırf dış görünüşünden dolayı. Ve dış görünüşümden dolayı ben kimse için özel olmayacağım.
Güzellik göreceli değil ne yazık ki. Gerçekten tamamen göreceli olsa hiç tercih edilmeyen kız ve erkekler olmazdı.
Güzel kızların içinden birini çekici bulan öbürünü bulmayabilir. Özel olan bir tanedir çünkü diğerlerine aşık olmadığından güzel demez. Ama seçenekler arasına girebilmek için bile bir miktar güzel olmak gerekiyor.
Bazı erkekler yazacak şimdi benim sevgilim de çok güzel değildi ama aşıktım falan... Benim çevremde de böyle erkekler var zaten. Güzel değil dediklerini biri bıraksa öbürü havada kapar yani. Manken gibi olanlara güzel değil diyorlar. Diğerlerine pek güzel değil diyorlar. Bense kız bile değilim o derece yani..
Ben adama bir şey hissettiğimden değil birini sırf güzel olduğu için delice istemesi... Dış görünüşün neredeyse her şey olması... Beni bunlar üzüyor. Benim de hoşlandığım biri vardı. Kimbilir kızlar için neler diyor kimleri övüyor sırf dış görünüşünden dolayı. Ve dış görünüşümden dolayı ben kimse için özel olmayacağım.
Güzellik göreceli değil ne yazık ki. Gerçekten tamamen göreceli olsa hiç tercih edilmeyen kız ve erkekler olmazdı.
Güzel kızların içinden birini çekici bulan öbürünü bulmayabilir. Özel olan bir tanedir çünkü diğerlerine aşık olmadığından güzel demez. Ama seçenekler arasına girebilmek için bile bir miktar güzel olmak gerekiyor.
Bazı erkekler yazacak şimdi benim sevgilim de çok güzel değildi ama aşıktım falan... Benim çevremde de böyle erkekler var zaten. Güzel değil dediklerini biri bıraksa öbürü havada kapar yani. Manken gibi olanlara güzel değil diyorlar. Diğerlerine pek güzel değil diyorlar. Bense kız bile değilim o derece yani..
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
:(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer