
hal hareket tavır nasıl olmalı

eyer onu bidaha göremeyeceğim bir ortamsa numarasını alırım veyahut görebileceğim her gün karşılaştımız bi yerse önce bakışırım sonra konuşurum yakınlaşır vakit geçirir açılırım
Bakışmak bana çok garip geliyor utanıyorum gözlerimi kaçırıyorum napayım bakayım mı buna rağmen
bakıcan ama öküz gibi değil dik dik değil bakcan o sana bakınca gözünü kaçırcan sen ona bakıncada o gözünü kaçırcak ve illa denk geliceksiniz o göz teması kurulunca bişeyler hissetme ihtimalide artıyor
Çok doğru ya
Başka napıyım nasıl davranayım
bakıştıktan sonra konuş vakit geçirin beraber 2-3ay vakit geçirin birbirinizide tanımış olursunuz hala sevebiliyosan açılırsın ve yürür gidersin
2 yıldır aynı ortamdayız
Ama ortam şartlarından dolayı. Birbirimizi tanıyamadık o beni biliyor ben onu biraz tanıyorum. bugün biraz baktın konuşurken gözünün içine işe yaradı sanırım konuşmak istedi baya muhattap aldı yani
Neyse sonra işle ilgili aramış ben dönemedim sonra yanından geçerken açamadım meşguldüm dedim oda telefonla konuşuyordu o sıra sadece yüzüme baktı cevap vermedi
Güzel bır bakiş yeterli tabi bu kadınlar için, biz yapsak sapık dıye meydan dayağı yeriz 😂
Bakamıyorum ya peynir zannetcek beni diye korkuyorum
Bi kere nasıl bakayım söylesene net tarif et
Maske bar nasıl güleyim 🤣
Bakıl gülücem dimi
Kaç saniye bakayım
Baştan anlat şimdi o benden 15 metre uzakta
Ben ona biraz bakıcam oda bana bakınca gülümsiycem artık maskeli olucak indiremem saçma olur. salak gibi durmam değil mi
Beni kaç kere bakarım daha da bakmam anladı anladı yoksa kaybetti şansını
Zaten baktığımı görüp hareket etmiyorsa hoşlanmıyordur dimi
Amin cümlemizin🙏
Bugün önümde sesini yükselterek konuşuyordu
Bi anlam çıkarayım mı
Eskiden kardeşim derdi artık demiyor bi de hep ismimi söylüyor
Ne cevap verirse sevmiyordur
Tamam 🙏☺️☺️
Amin senin de öyle 🙏🙏🙏
Az önce yanındaydım 😔
Kapıyı kapat önemli bi şey diycem dedi gözümün içine baktı tabi ben salak kaçırdım gözlerimi
Kalktım kapattım. sonra gülüyordu ben de korkutma beni söyle önemli bi şey mi oldu dedim
Yok bi yanlışlık yapmışız senle ilgili dedi farklı departmanlardayız da. onun odada toplantı vardı ben erken gitmiştim
Diyeceği buymuş sonra ben de küre gördüm masasında ne güzelmiş dedim arkadaşım hediye etti dedi. güzelmiş dedim salak gibi sağa sola bakındım
Ya bakamıyorum işte cesaret yok ya
Kendimi kadın gibi hissedemiyorum gözüne. Bakarsam peynir sanacak beni diye korkuyorum 🤦♀️
Sanırım anladı 🤣🤣
Biliyorsun bu işi
Hoşlansa gelip direk söylerdi dimi 🤦♀️ Ama benle konuşurken maskesini filan indiriyor
Sanırım ona bakmamı istiyor
Benden bir adım bekliyor olamaz mı
Ya sevgilisi konuştuğu varsa
Bişey yapmam ben zaten
Şimdi napayım ama nasıl davranayım
Hiç bi şey bilmiyor bu da mağarada mı yaşadın deme🤦♀️🤣
Cevap
3Cevap
uzun uzun gözümü ayırmadan bakarım , onunda beni göreceği bi yere otururum , cesaretim olursada bi muhabbet etmeye çalışırım kendiyle
Mantıklı çok 👏
Niye kimse cevap vermiyor ya ben habire yorum yapıyorum millete 😠
Genel söyledim zaten.. kıskanç kızlar nolcak
Ritüelle tabi ajkdlsfkljsdfdsf
hiç dikkat çekmem
Ha ha ha
Doğru mu şaka mı
Kendi mi gördüm bi anda hiç oralı olmuyorum
Sanki ondan nefret ediyormuş gibi kaçıyorum ondan halbuki tam tersi
utangaç mısın
Aynen be bu huyumu sevmiyorum
utangaç olma
Napıyım
sevdiğini söyle
Nasıl
O zaman olacağı varsa da olmaz bence
niye olmasın ki
Hafif kız görünürüm
Bu kız bana niye böyle dedi ki kendini yamamaya çalışıyor filan diye düşünürse
ciddi biriysen öyle düşünmez
Yok işte çocuk gibi hareketlerim var mesela ben bugün kendi kendime zıplıyordum yani arkadaşla şakalaştı sekerek gittim gideceğim yere o da gördü sonra ben de utandım
anladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar