AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
175Cevap
Niye ne istiyormuş 5 senr boyunca ayrılıp ayrılmayacağızı bilmediğiniz bir ilşki mi
Adil Yıldırım izle tavsiyem. Bu tip durumlarda ne yapılması gerektiğini anlatan bir ilişki uzmanı. Rest çekme zamanın. Seni seviyorsa karşılık verecektir. Sevmiyorsa yollar ayrılmış demektir
Onunda sana karşı olan sorumlulukları var kendini onunla heba etme derim
Neyi bekliyormuş evlenmek için
Kaderi aynı bana benzesin istiyor herhalde
Öteki sorunada yanlışlıkla aynı mesajı attım kusura bakma papatyacım
O yaşta evlenmiyorsa yoluna bak bence daha fazla yıpratma kendini
Benim karşıma da çok erken olmasına rağmen eğlenelim diye beni zorlayan erkekler çıktı belki sen istediği gibi biri değilsin belki de o evlenmeyi hiç düşünmüyor
Seninle gönül eğlendirmeye devam etmesine musaade mi ediceksin
O zaman ayrılmalısın.
Evlilik düşünmediğini söylemiş zaten :)
34 yaşında bir adam sorumluluk almıyorsa bir daha almaz bence ayrılman senin için daha iyi olur.
Hâlâ kullanıyormu diyosun gerçekten anlamiyor musun niyetini
34 yaşına gelmiş ve sormululuk almaktan korkuyorsa o adamdan eş falan olmaz..
Mantıklı bi cevap verememiş ne yazık ki. İlişkinizi gözden geçirmen gerekebilir
Olur mu ya öyle oturup sakin sakin konuşun. İlerisi ikinize de zarar
Evliligi dusunmuyorum diyen erkek genelde evliligi seninle dusunmuyorum demek istiyordur. Ama tabi erkek arkadasimi sevgilini sen daha iyi taniosun bilemem.
İlginç , adam. jstemiyor yaw. Zorla olacak değil ya. Vlencek birini buk
e neden devam ediyoruz diye sormak gerekli sonuçta aynı istekler yok
Ee kaçıracak haliniz yok. Akışına bırakın. Mutluluğun tadını çıkarın, bence. :)
açıkça söylemiş.. zorlama oluruna bırak ya da bitir
Düşünmüyorsa zaten takılıyordur. Sonu yok bunun ayrılmalısın
34 yaöına gelmiş adam şimdi düşünmeyecekte ne zaman düşünecek amacı gönül eğlendirmek belli ki
34 yaşındaki adam sorumluluk alamıyorsa o insandan hayır gelmez benden söylemesi.
Birsürü sen düşümcede adam var ne hali varsa görsün
Ayrilin muhakkak sizinle evlenecek birini bulursunuz bence kullanılmaya devam etmeyin
Hiç vakit kaybetme yaşın gelmiş geçiyor derhal ayrıl omurgalı sorumluluk alacak birini bul.
Bu guzellikle devam edip evlenmek istemiyorsa malesef kullaniyor
bencede sizi oyalıyor Kız arkadaşım olacak 2 sene ilişkim olacak ben dediğinde evlenmeyi isterdim kız arkadaşımla bir tane kız bulsamda evlensem keşke ama bulamıyorum
Belirli bir yaştan sonra ince eleyip sık dokuyoruz, sevemyoruz ya da aşk evliliği yapamıyoruz zor oluyor. Ama gerçekten o hayatımızı verecek kadını bulucaksak kesinlikle gözümüzü bile kırpmayız
Ondan hemen ayrıl, hayatında karsilasacagi tek sorumluluk evlilik olmayacak. Hayatinda karşılaşacağınız her zorlukta seni yanlız bırakacak en başta da çocuğunun bakımı vs. 9 yıllık tecrübe güven bana ve koşarak uzaklaş...
seni kullanıyor mu bunun cevabını senden başkası veremez ki
Yani ya onun isteğini kabul edip devam edeceksin ya da benim beklentim bu değil kusura bakma deyip. Tavır koyacaksın ve ayılacaksın.
Bende sevgilime söyledim gidip kalmak senin tercihin dedim. Yani evlilik düşünüyor isen ayrılmak mantıklı
Neden istemediğini sormalısın eğer senle öyle bir şey düşünmüyorsa ayrıl ama biraz daha zaman istiyorsa zamana bırak
Evlilik konusunu açmak için biraz fazla beklemişsin 2 yılda da hiç mi anlamadın hiç mi belli etmedi evlenmeye niyetinin olmadığını üzüldüm senin adına geçmiş olsun ne diyelim
Kullanıp kullanmadığını sen bilirsin de, kendisine neden istemiyorsun diye sormalısın.
Bunu hâlâ neden sorguluyosun ki bence bian önce yolunu onun yolundan ayır o madem böyle açık yürekli bence sende bian önce bişey yap sen herşeyin en güzeline layıksın aranızdaki sevgi olsaydi bunu sorumluluk olarak görmezdi 🖤
Kullanıyor diyemem çünkü ilişkinizin detaylarını bilmiyorum. Fakat eşek kadar adam evlenmeyi düşünmüyor daha ne olsun. Bırak git bu yaştan sonra çoluk çocuk sahibi olmak falan uzun iş daha fazla erteleme bul başkasını evlen
Valla benim yaşım 20 elimizde işimiz paramız olsa evleneceğiz ama okuyoruz maalesef sana gelince adam sadece seks için senle
Yoluna bak o zaman yolunuz aynı degilse herkes kendi yoluna bakmalı
yav madem evlilik istemiyorsun ciddi ilişkiye niye başlıyorsun her ciddi ilişki herkesce evlilik olamaz ama her ciddi ilişki zaten bir sorumluluk bence evlilik düşünmedigi içinde degilde sorumsuz biri olarak gördügüm için ayrılırdım
Kullanıyor tabiki onun aklında kaç tane alternatif var acaba 34 yaşına gelmiş daha evlenmeyi düşünmediğine göre
Direk uzaklaş çünkü evlenmeyecek seninle zaman kaybı yaşama daha fazla ayrıl ve başka takiplere bak
ya peki sonrasında birini bulamazsam :(
Bulursun ya niye bulamayasın ortalık zaten evlenmek isteyen erkek kaynıyor. Anlaşabileceğin sana uyumlu birini bul önemli olan bu
34 yaşına rağmen hala evlilik düşünüyorsa eğer sorumluluk sahibi olmak istemediği içindir rahat hayata alıştığı içindir bence açık açık konuş eğer ciddi degil ise yollarımızı ayırın
Biraz zamana 2 yıl çok iyi süre ama benim 7sene tanıdığım anca nişanlanan kişi var öyle söyleyim Allah hayırlısını gösterir zaten senin alnında kimle evleneceğin hayat can dostun yaziyo
Genelde kullanma durumları oluyor böyle durumlar bir bize denk gelmiyor arkadaş evlenmeyi düşünüyorsan söylemişsin istemiyorsa ve sen istiyorsan medeni bir biçimde ayrıl
Bence vakit kaybetmeden ayrıl ve evlilik düşününen biriyle ol. Umarım hayatına sana gerçekten değer veren, senin için sorumluluk almaktan çekinmeyen harika biriyle tanışırsın :))
Çocuğun belki maddiyatı yoktur söyleyemiyordur hemen ön yargılı yaklaşmayın
Önemseme bence unutmaya calis hayatbu herşey olabilir
Geçmiş olsun keşke başlarda sorsaydınız niyetini böylece kullanılmış hissetmezdiniz. Evlilik odaklı ilişki yaşadığınızı belli etmeliydiniz eğer durum böyle değilse hata sizde diye düşünüyorum.
34 yaşına gelmiş ve bi sorumluluğu yoksa zaten hiç sürdürme bu ilişkiyi erkek belli bi yaştan sonra sorumluluk almalı düzenli bi hayatı ilişkisi olmalı
20li yaşlarda macera peşinde koşma zamanları geçti artık zaman aleyhine işliyor hele bir de çocuk istiyorsan. Açık açık konuşup istemiyorsa yolları ayırmak senin için en doğrusu olacaktır
Evlenmeden vermenin sonuçlari işte bunlar yaani :):)
Evlenip napican zaten 30 olmuşsun çocuk yapsanız size anane dede der 😀
Direk ayrıl hayırdır ya magdem götun yemiyor ne zamanını çalıyor
Kullanmasa evlenir zaten, bu yaştan sonra evlenmek lazim, daha çocuk olacak filan ohooooo
Güzelim bunca zaman onunla beraber olman hata zaten def et başından daha çoook kullanır o seniii ahhj safımmm
Tesekkurler begeni icin tatlim. mesaj kutun kapaliydi buraya yazdim
@Police-Mann bişey değil...
Seni seven kişi gerçekten seninle evlenir ilişkini onla sürdürmeyi bırak sadece seninle zaman geçirmesini düşünüyor yol yakınken dön bence
Seks için birlikteyse ve senin niyetin evlenmekse yapılması gereken gerçekleri söyleyip senin ne istediğini anlatman.
O iliski ilerlemez ayni yerinde sayar durur benim dusunucem evlilik dusunmuyorsa vardir o iste birsey.
benim sevgilimde benden bu yüzden ayrıldı sorumluluk alamıcam ayrılalım diye... üzgünüm ayrıl...
O sikinin keyfinde kullanıyor tabi ki insan sevdiği ile evlenmek istemez mi sende biliyorsun cevabı çıkış arama ailen haklı