AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
175Cevap
Aranızda cinsellik de varsa büyük ihtimal kullaniliyorsun evet bence bırak yoluna devam et o olmadan kaç yaşına gelmişsin hayatını kur
karşılıklı yaşanıyor hep, kullanma kelimesi saçma. Evlenmek istemiyor işte , ayrıl istersen sana kalmış
Bence kesinlikle bırakmalısın 30 yaşından sonra evlenmemişse ondan sonra da düşünmez zaman bırakma sakın ayrıl önüne bak
Sen evlilik istiyorsun o istemiyor yapacak şey basit aslında iki medeni insan gibi oturup konuşmak ve bitirmek
Erkek sorumluluk almak istemiyorum diyorsa ya seninle vakit geçiriyor ya da eş cinsellik var kız geni vardır sende gerekeni yap
Senin düşüncen tam yerinde ama senin yokluğun ona en büyük ders olur bence onun gözünde kıymetin varsa senin peşinden gelir
Bence kullanıyor mu bilmiyorum ama biraz yoklugunla terbiye etmelisin ya da evlenmek düşüncesi yoksa o ilişkiyi sürdürme evlenmek isteyen erkek çok
Bana kalırsa o yaştaki erkek evlilik düşünüyordur ama sanırım seninle değil. Kırıcı olmak istemem ama av konumundasın. Arkana bakmadan uzaklaş bence.
Ablacim cinsel ilişki gibi bi hata yaptiysan onunla konuş artık evlenmeliyiz de bi çare bul ama girmediysen hiç birşey için geç değil yolver gitsin
Yaşın geldiği icin evlenmek istersen, yarın birsey olur haberlere çıkarsın. Yas icin evlenilmez. Aski mutlulugu yakalayinca evlenilir
Çok üzücü senin bunu hissetmen ama onun senin duygularına karşılık vermemesi zor ama ışık yok gibi
Yaşın geldi mi kusura bakma çok geç kalmışsın bu kızların havalarını yüzünden evde kalıp ikinci ele düşüyorlar kusura bakma
Yazık seni sadece yatmak için kullanıyor demekki cinsel obje olarak görüyor sadece
Cıtır kızla evlenmek varken neden senin gibi kart biriyle evlilik düşünsün
çünkü kendisi daha da kart ondan olabilir mi :D çıtır kız çıtır erkek varken onu ne yapsın
Citir bir kizin kart bir adama bakacagini mi zannediyorsun dkdjskks ayhh cok komiksin
Çıtır kız sapık erkeği ne yapsın
yenimi fark ettin kullanıldığını guz3l çıtır bir hatun bulduğu gün direk evlenecek sen evlenecek kadın değilsin diyecek kadınlar çok aptaldınız kusura bakmayin
o dese nolur ya, o dedi iye öylemi oluyor. çıtır hatın kart herifi ne yapsın kendi gibi taze adam varken
@lucyppppp sen iddaya varmisin
Bence yeni s3vgili bulmalisin evlenmek istemiyor iyisallah iliskiye girmemisindir
Ayrıl canım, ciddi düşünen erkekler de var.
Bana da evlenmek isteyen kadın denk gelmiyor. Zıt insanlarla tanışmanın verdiği zaman kaybı çok zor.
Seni kullanıp kullanmadığını anlaman kolay ve onu evlenmeye ikna etmen bile çok kolay
Cinsellik varsa aranizda seni kullaniyor aranizda 4 yaş var sonuçta
eger ona istediği bir seyi verdiysen yani her erkeğin istedigi seninle sikting sene evlenmez.
Haklı adam evlenip boşanıp birde düşman olup sana yıllarca enayi gibi nafaka tazminant ödemesindense
Evlilik düşünmeyen biriyle zaten bir gelecek kuramazsın bence önüne bak kullanıyor olabilir.
34 yaşında evlilik düşünmüyorsa ne bileyim yani... zaman kaybı bence sevgilin
Sizi baya baya kullanıyor sonra istemiyorum der ayrılır bence bu adamdan siz vazgecin.
Seven sorumluluk alır, bence kendini heba etme yol ver ona... Zor olsa da atlatırsın
Ayrıl zor biliyorum ama ayrıl üzgünüm ben böyle düşünüyorum
Bu konuda gururunu ayaklar altına aldığını düşünüyosan bence sen de evliliğe hazır değilsin
Sorumluluktan kaçıyor bence. eee kolay değil evlilik geçim başlıyor
değersiz hissettirmiş istersen ufaktan çık hayatından...
Seven insan birlikde olmak ister, başka sebepleri nedenleri varsa bilemem...
Kesinlike kullanıyo pasif erkek yazıklar olsun böyle insanlara
İyi tanıman gerekmiş ama senin değerini tam bilememiş galiba
Bazen olmicaksa kesmek en iyisi bırak ya demekki o daha akıllanmamış
Bence onunla konuş ve ciddi düşünmüyorsa yolunu ayır seviyorsa dönüp evlenelim gitme der zaten
birde ailen bildiği halde sana bunu yapıyorsa gamsızmış boşverrr sem ayrıl ona koysun
Eger niyetinde evlilik yoksa direk bırak derim fikirleri asla değişmiyor bırak bak hayatına
Annem yaşındasın neyse canım seni seviyomu diye test et işte birşeyler yap bence salıver çayıra
Vay aptal vay seven kız bulmuş bırakıyor ulan ben öyle kız bulsam neyse e
Öncelikle merhaba
Yani benim anlamadığım evlilik düşünmüyorsa neden sevgili oldu seninle? Kullanıyor demek istemiyorum ama yolun sonu bu sonuca varıyor. :(
Bence seni kullanıyor olabilir ya da korkuyor parası felan yoktur ya da . Sakladığı birşey
Tamamıyla kullanılıyorsun seven zaten evinin karısı yapar hiç bekleme
Millette ayrıl falan demiş 30 dan sonra kim alır bu kızı herkes siz gibi çıtır mı
Senle evlenmeyi dusunmuyor bosta kalmamak icin senle.
Eğer bi şeyler yaşanmışsa menfaat için beraber. seni kullanıyor. Gözlerini açmalısın
Bir ayrılalım o zaman çevrem kötü konuşuyot filan de ağzını yokla bence
34 yaşında evlilik düşünmuyorsa daha da düşünmez bırak bence bir an önce
O profil resminle bende düşünmezdim mk.
cok kırıcısınız beyler
ayrılmalısın..
Planlarınız farklı. Yolları ayırın
Senle oynamış baya veya artıl seni istemiyor
Sende vur tekmeyi gitsin
Seks var mı aranızda?
Kullanıyor tabii ki de
Baya baya kullanıyor seni
Bence de oyalıyor gibi..
Ayrılırsın bu kadar basit
Akışına bırak olmuyorsa ayril
Olabilir ne var bunda
Sen yine iyisin 5 sene kullandı ya sonra nişanlıyken evlenmek istemiyorum dedi. Sorumluluk alamazmış